22 Reacties

één maand geleden

Reactie op Steffie2706

Ik ben sinds een paar weken voor 20% ziek gemeld bij het UWV. Dat was even ...
Ik zit nu ook in dit proces. Ben nu een week ziekgemeld en bezig met arbo adviseur die mij hopelijk vandaag belt. Heb nog ongeveer vier weken te werken(officieel vijf maar heb ook herfstvakantie). Heb aangegeven halve dagen te willen werken maar hele dagen zekerrrr niet meer. Want door enorme werkdruk werkte ik te veel en ook op vrije dag. Heb al jaren te maken met slechte korte nachten en ben elke nacht minimaal 1 uur wakker en op een slechte nacht drie uur. Die slechte nachtrust, vier dagen werken en een vierjarige trok ik niet meer waardoor ik vorige week instortte. Vond dat toegeven erg moeilijk maar mijn lichaam gaf het echt aan.

één maand geleden

Ik ben voor 1/3 ziekgemeld. Mijn manager was super begripvol, maar zelf aan de bel trekken is gewoon heel lastig. Ik hoefde niks met een arbodienst of arts. Ik kreeg een brief van het uwv voor een vragenlijst en daarna een telefoontje van een uwv medewerker. Die besloot al snel dat het allemaal prima was zo, en dat we na m’n zwangerschap gaan kijken hoe verder (als ik nog steeds ziek zou zijn).