10 Reacties

16 dagen geleden

Ik ben nu 33 weken en heb hetzelfde. Ik kan elk moment van de dag wel slapen. Er is niet tegenop te gaan en ik probeer er maar gewoon van te genieten dat ik eraan toe kan en mag geven.

16 dagen geleden

Hier ook hetzelfde kan heel de dag slapen. Het is niet anders.

16 dagen geleden

Heel herkenbaar hier het zelfde. Alleen nadeel is dat ik er niet altijd aan kan toegeven.

16 dagen geleden

Hier idem! Slaap snachts ook slecht dus dat helpt ooo niet en blijkt dat ik ijzer tekort heb dus nú ijzertabletten gekregen van de gynaecoloog

16 dagen geleden

Reactie op Sanritaah

Hier idem! Slaap snachts ook slecht dus dat helpt ooo niet en blijkt dat ik ...
Ja ik slaap ‘s nachts inderdaad ook slecht, veel wakker, rusteloze benen en mega maagzuur. Overdag slaap ik daarentegen wel heel lekker haha.

16 dagen geleden

Ooh als het kon zou ik het ook doen, zooo moe! Maar gaat helaas niet met een peuter erbij. Ik zou zeggen: geniet ervan!

16 dagen geleden

Dat gaat hier al de hele zwangerschap zo. Op de dagen dat de peuter naar de opvang gaat probeer ik s ochtends een uurtje of twee wat te doen en verder lekker slapen op relaxen.

16 dagen geleden

Hier ook hondsmoe. Maar heb nog een kleintje rondlopen. Gelukkig is ze een kei in dutje en doet deze mama graag mee die 2,5 uur 🙌

16 dagen geleden

Hier ook zo moe. Heb al weken geen diepe slaap meer volgens mn apple watch. Kom ook niet in slaap en ben de hele nacht “aan”. Overdag slapen lukt ook niet, mn partner is er ook vreselijk vermoeid van

16 dagen geleden

Ik zou ook wel hele dagen kunnen slapen, heel normaal hoor! Hier nog 2 kleintjes dus helaas niet mogelijk. Kan met geluk af en toe een dutje met de jongste meepakken.. Ik zou zeggen geniet ervan nu het nog kan. Je lichaam is heel hard aan het werk