12 Reacties
vorig jaar
Wij hebben gewoon 2 kussens (boven en beneden) van babypark van toen €5,- 😂 dus nee ik zou daar m’n geld echt niet aan uitgeven.
vorig jaar
Wij hebben hem gekocht bij ons eerste kindje in plaats van een opzetstuk voor de commode. Ik vind het ideaal. Je kunt je kindje verschonen terwijl het met zijn beentjes naar je toe ligt. Super makkelijk en goed schoon te houden. Destijds was er nog niet zoveel markt op marktplaats. Misschien dat dat nu anders is?
vorig jaar
Ik heb hem voor m'n 1e kindje aangeschaft en ben er heel blij mee! Geen gedoe met hoezen die gewassen moeten worden. Gewoon af en toe een billendoekje eroverheen. Toen hij echt nog heel klein was en in de winter deed ik er een hydrofieldoek op, omdat ik toch bang was dat het wat koud zou voelen. Hij is ook fijn qua formaat. Nu schuif ik m door naar de 2e, dus ik vond m t geld wel waard!
vorig jaar
Ik ben er heel blij mee! Ligt goed, stabiel en verschuift niet, gemakkelijk proper te maken, nooit een extra hoes nodig die je dan moet wassen etc. En in zijn fase dat hij moeilijker doet, gemakkelijk op de grond te leggen en daar te verversen. Ook fijn met de randjes omdat hij niet zomaar door kon draaien toen hij kleiner was. Ik heb gewacht tot ie op korting was (wat sowieso om de zoveel gebeurt!) Heb het gekocht omdat mijn zus het zo betreurde dat ze deze pas bij haar tweede kind had aangeschaft.
vorig jaar
Het is een top ding! Zo je geld waard! Doekje erover en schoon en inderdaad; vooruit verschonen! Wij hebben hem voor de 1e gekocht, moet straks door naar de 2e, dus de 1e moet snel zindelijk worden😜
vorig jaar
Inderdaad, als ze heel klein zijn, vind ik het wat zielig/koud en hard ogen, maar al snel is het oké. Misschien de eerste tijd zo’n goedkoop ding ernaast? Hadden wij toch voor beneden, al in gebruik.
vorig jaar
@Ber22, net als een bakfiets.. Je hebt het duidelijk nog niet uitgeprobeerd 😉 Sommige dingen zijn prijzig, maar maken het leven zoveel makkelijker, dus als het kan en je hebt het er voor over, zou ik er zeker voor kiezen!
vorig jaar
https://www.vanastenbabysuperstore.nl/aankleedkussen-hauck-change-n-clean-sage https://www.vanastenbabysuperstore.nl/aankleedkussen-hauck-change-n-clean-sage?sqr=Aankleedkuss ik heb deze besteld hij komt morgen binnen iets minder prijzig zelfde idee.