14 Reacties

één maand geleden

Ik zorg dat ik elke dag in ieder geval even buiten ben. Al is het maar naar de supermarkt. Of even bij mensen in de straat een uurtje wat drinken. Het helpt mij zodat die muren niet op me afkomen

één maand geleden

Ik ben dan nog niet officeel met verlof maar wel volledige ziektewet. Door de HG en momenteel mentaal proces geen energie om dingen te ondernemen en te doen. Terwijl ik inderdaad de muren op m'n af zie komen. Zit al vanaf 5 week een groot gedeelte van de tijd thuis. Ben nu 30+3 😅 Dus als er tips zijn; heeeeeel graag!

één maand geleden

Ik heb mijn Nintendo Switch er maar weer eens bij gepakt en de game Disney Dreamlight Valley gedownload. Heerlijk!

één maand geleden

Vandaag 1e dag verlof, dit weekend even naar Zeeland oma bezoeken 🙈 vanaf maandag beginnen met beetje opruimen etc 😅 playstation kan ook nog aan 🙈 heb nog 3 katten dus denk dat ik wel wat te doen ga hebben hoop ik 🙈

één maand geleden

Ik deed altijd 1 (grote) schoonmaaktaak verdeeld over een dag (auto wassen/diepvries ontdooien/koelkast schoonmaken/wasmachine schoonmaken/vaatwasser extra schoonmaken) en daarnaast een uurtje dutten en relaxen/serie kijken/bakken/afspreken enz

één maand geleden

Puzzelen/puzzelboekje, serie kijken, huis beetje opruimen/schoonmaken

één maand geleden

Ik ga volgende week met 33wk met verlof en heb vanalles bedacht wat leuk kan zijn maar niet perse moet: op de creatieve tour heb ik breispullen besteld en ga ik met behulp van YouTube een wollen dekentje voor de kleine proberen te breien. Lijkt me ook leuk om lekker te koken (van die gerechten die een paar uur op smaak moeten komen) en wil elke dag minimaal 30min buiten fietsen voor een fitter gevoel. Daarnaast heb ik een puzzelboekje, leesboeken en Netflix. Zolang ik fit genoeg ben ga ik afspreken met wat vriendinnen/moeder/oma. En moet alles nog klaarzetten voor de baby: kleren wassen en sorteren, kasten indelen en vluchttas maken. Dat laatste is eigenlijk het enige wat echt moet. Hopelijk heb je hier iets aan!

één maand geleden

Ik ben net met verlof! Eerst lekker een midweek op vakantie. Daarna opruimen en poetsen. Kerstspulletjes kopen. Nog eens shoppen voor de kleine. Adressen verzamelen voor de geboortekaartjes en alvast de enveloppen schrijven/postzegels plakken. Verder met het 9 maandenboek invullen, lig wat achter😅 Afspreken met vriendinnen. Weer wat meer wandelen met de hond. En iedere dag ook even in de middag rustig aan/serie kijken/lezen. Heerlijk🥰

één maand geleden

Ohja en nog wat vooruit koken zodat we wat in de diepvries hebben voor de eerste weken en niet iedere dag hoeven te koken. En straks op tijd de kerstboom zetten, dat die alvast staat😉

één maand geleden

A.s. vrijdag start mijn verlof en ik ga in elk geval nog zorgen dat alle kasten weer eens lekker uitgesopt worden. Plaats maken voor flesjes. Commode en kleerkast inruimen, ben dit weekend begonnen met wassen van de kleertjes en beddengoed. Co-sleeper en ledikantje opmaken, vluchttas klaar maken, beval plan schrijven, boekjes lezen. Kerstboom begin november opzetten, kerstkaarten alvast schrijven. Adressen verzamelen en adresstickers bestellen voor de geboortekaartjes. Verder genoeg uitrusten tussendoor, films/series kijken en nog met familie/vrienden afspreken 😊

één maand geleden

Reactie op kusjestanja

Ik ben dan nog niet officeel met verlof maar wel volledige ziektewet. Door ...
Ik ben dus ook volledig in de ziektewet, dus ook al heel veel dingen kunnen afstrepen van mn to do list haha. Ik ben heel blij dat ik zoveel rust mag geven aan mn lichaam, gun dat elke zwangere vrouw maar soms denk ik echt hallo muren van dit huis 😅 terwijl als je me dan vraagt waar heb je zin in? Dan denk ik geen idee....

25 dagen geleden

Ik ben nu sinds 26 weken ziek thuis. Maar verveel me eigenlijk nooit. Sowieso ga ik elke maandag aqua fitten omdat ik toch graag actief bezig wil blijven en aqua fit echt ideaal is. Verder houd ik me bezig met rustig thuis wat dingetjes doen en afspraken met de verloskundige en ziekenhuis. Kleine boodschapjes doen. Donderdag avond zwemmen en op dinsdag koffie moment op werk. Vermaak me eigenlijk prima. En af en toe is lekker een dag in bed door brengen. Heerlijk.

25 dagen geleden

Vanaf aankomend weekend gaat mijn verlof van start 😍 kijk er zo naar uit! Ik ben dan 34+2, de babykamer moet ik nog opfrissen (wordt ons 2e kindje dus hebben qua inrichting eigenlijk alles al), alleen de muren wil ik nog in een ander kleurtje verven. En de hele babykamer wil ik daarna nog grondig poetsen de commode moet nog ingericht worden, dus dat wordt mijn klusje tijdens mijn verlof 🥰 en dan wil ik als dat klaar is, iedere dag één grote schoonmaakklus afvinken en voor de rest lekker veel lezen, mealpreppen zodat we na de bevalling 2 á 3 weken niet hoeven te koken en lekker veel dutjes doen. Dus ik ga me zeker niet vervelen haha 💙

23 dagen geleden

Na volgende week donderdag ga ik met verlof. Heb heeeeel veel bedacht om te gaan doen: - bevalplan maken - geboortekaartje + bord maken en proefdruk - Babymobiel naaien - babydeken + vestje haken - babykleertjes naaien - laatste inkopen doen/inventariseren wat ik nog moet hebben Heb er helemaal zin in. Verder lekker lezen/serie kijken en uitrusten.