4 Reacties

6 dagen geleden

Wij hebben deze gekocht omdat het boven heel koud is, er zijn geen vaste verwarmingen of vloerverwarming. Nog geen ervaringen maar ik las zelf goede reviews

5 dagen geleden

Ik zou eerder kijken naar een infrarood paneel. Je hebt al een verplaatsbaar paneel voor de helft bam de prijs van dit kussen en is veel multifunctioneler.

5 dagen geleden

Onze slaapkamer is ook kouuuuddd in de winter (lees : 3 graden warmer dan buiten) maar ik heb zo'n klein elektrisch blaas kacheltje van 10 euro gehaald . Die ga ik gewoon aanzetten met verschonen naast het verschoonmatje zegmaar. Dat ding geeft na 3 sec al warmte af en blaast lekker warme lucht op de baby. En overdag ga ik gewoon beneden verschonen.

5 dagen geleden

Voor ons is het onzin. Wij krijgen het boven ook niet warm maar nooit gedacht aan een kachel extra. 1 kind van eind oktober en 1 geboren half november. Als de baby's ontbloot zijn, de luier gaat open is de kans op plassen groot, ach als het dan fris is en ze plassen elke keer, heb je die verschoning ook alweer gehad馃槅 Wij hebben wel een aankleed op de badkamer, dat is voor (/tegen) de kou dan wel weer handig..