6 Reacties

8 maanden geleden

Wat is de reden dat je probiotica wil gaan gebruiken?

8 maanden geleden

Reactie op kelly512

Wat is de reden dat je probiotica wil gaan gebruiken?
Ik ben zelf lactose intolerant en heb prikkelbaardarm syndroom en lees wat positieve artikelen over het gebruiken van probiotica om dit soort dingen te voorkomen

8 maanden geleden

Ik heb het gebruikt, omdat ik zelf na de geboorte van onze dochter 14 dagen antibiotica heb gehad. Ik heb geen ervaring met het direct geven aan haar, want ik nam het zelf zodat het via de borstvoeding bij haar kwam. Ik heb geen idee of het daardoor kwam, maar onze dochter heeft weinig last gehad van krampjes de eerste weken. Nu ze het Rota vaccin heeft gekregen, ben ik de zakjes weer gaan gebruiken.

8 maanden geleden

Reactie op Mamasaartje

Ik ben zelf lactose intolerant en heb prikkelbaardarm syndroom en lees wat ...
Oké ik ben vanaf februari met een probiotica begonnen en ik merk echt verschil bij mijn kleine. Ik gebruik orthiflor start van orthica. Ik ben daar heel tevreden over!

8 maanden geleden

Ik gebruik sinds week 35 in de zwangerschap al probiotica zelf, wat dan via de bv bij mijn dochter komt. Dit ook omdat het astma kan helpen voorkomen, wat ik zelf heb. Ik gebruik de probiotica van orthica. Ze heeft ook weinig last van krampjes gehad.

8 maanden geleden

Mijn zoontje heeft last van obstipatie de probiotica van vitakruid heeft hierbij wel geholpen.. zijn ontlasting is wat zachter en komt er wat makkelijker uit nu..