9 Reacties

10 dagen geleden

Deze heb ik gekocht zit er genoeg vitamine in

10 dagen geleden

Ja, je hebt verschillende... zeker als je borstvoeding geeft is een supplement nog wel fijn. Dat vraagt namelijk ook best veel van je (voorraden)!

10 dagen geleden

Ik heb toen bij de eerste de mama multi vitakruid geslikt voor een maand. Hierna weer over op de normale vitakruid multi. Voelde me wel fitter bij het gebruik ervan. Vooral moeheid was beter te behappen met de gebroken nachten.

10 dagen geleden

hier vitakruid of vitals 😊

10 dagen geleden

Ik neem dan de Vitakruid postpartum en daarna stap ik over naar de normale Multi dag en Nacht vrouw

10 dagen geleden

Bekijk mompwdr eens! Per situatie hebben zij een samenstelling echt top! En vegan

9 dagen geleden

Dankjulliewel! Ik ga denk ik voor de vitakruid. Mompwdr vind ik te prijzig.

9 dagen geleden

Ja je hebt ook post partum van vitakruid! Denk dat ik die ga nemen in combinatie met vrouw dag en nacht (die heb ik nog van vóór de zwangerschap)

9 dagen geleden

Wij hebben thuis een standaard supplement pakket bestaande uit verse visolie en een Vit K2 / D3 capsule. Deze zal ik gewoon door blijven gebruiken soms vul ik die aan met een energy booster (multivitamine) maar dat doe ik niet elke dag. Verder ben ik voor na de bevalling echt voeding aan het preppen debk aan zelf botten bouillon trekken wij maken ook zelf probiotische yoghurt etc