22 Reacties

één maand geleden

Dikke sokken en labello!!!

één maand geleden

Ik weet niet of je TikTok hebt, maar hier staan best wel wat filmpjes op over het inpakken van de vlucht tas. Echt goede tips staan ertussen ☺️

één maand geleden

Wat voor tas gaan jullie eigenlijk gebruiken? 🫣 ben 28+2 en ik zit er ook wel eens over na te denken.. maar over 4 weken ga ik al met verlof! Dan wil ik het pas inpakken! Dus ik lees ook graag mee 🫶🏼

één maand geleden

Ik begin binnenkort. Hoor van een vriendin dat snacks (vooral dingen die je niet mocht en straks wel 😋) erg fijn zijn om mee te nemen! Vooral dingen die energie geven.

één maand geleden

Dextro niet vergeten!

één maand geleden

Ik moet zeggen dat ik bij mijn dochter helemaal niks gebruikt hebt van mijn vluchttas tijdens de bevalling. Ik ben ingeleid en kreeg gewoon een OK jasje aan, zodat eigen kleding schoon bleef en zodat de baby ook gelijk op m'n buik gelegd kon worden. Verder was ik juist misselijk, dus eigelijk helemaal niet gegeten. Ik ga m'n vluchttas pas neerzetten als ik met verlof ga (36 weken). Heb nu nog niet eens kleding gewassen oid 😅

één maand geleden

Snacks ! Na de bevalling had ik zo’n zin in lekker eten! Vanwege zwangerschapsdiabetes mocht ik eerst niet snoepen. En in de avond was er niks qua snacks te halen in het ziekenhuis 😅 Extra paar sokken. Ik had koude voeten tijdens de bevalling

één maand geleden

Reactie op Sandyvg

Wat voor tas gaan jullie eigenlijk gebruiken? 🫣 ben 28+2 en ik zit er ook ...
Ik doe een koffertje en een luiertas van de h&m. Die luiertas kan ik straks ook gebruiken voor uitjes en de opvang.

één maand geleden

Reactie op Mies206

Ik moet zeggen dat ik bij mijn dochter helemaal niks gebruikt hebt van mijn ...
Hoeveel week ben je nu?

één maand geleden

Reactie op stelk

Ik begin binnenkort. Hoor van een vriendin dat snacks (vooral dingen die je ...
Goed idee hoeveel week ben je nu?

één maand geleden

Reactie op Mies206

Ik moet zeggen dat ik bij mijn dochter helemaal niks gebruikt hebt van mijn ...
Als ik hèt niet nodig ben dikke prima alleen wil wel alles mee hebben aangezien dat comfortabel voelt voor mij.🙈

één maand geleden

Het cordring (in het ziekenhuis hebben ze maar de cordklem). Bij mijn eerste werkte deze heel goed, na 3 dagen viel het navelstompje af en liet een heel goed genezen navel achter. Ik weet dat het vorm van het navel genetisch bepaald is, dus dat hing niet zo af het cordring, maar wel snelle genezing en geen omkijk bij het verschonen en aankleden. Geen lompe klem om rekening mee te houden maar een bijna onzichtbaar ring. Dat was makkelijk. Vorige jeer moest ik het nog kopen (2 euro of zoiets, niet eens geld ofzo) maar nu was deze geleverd gewoon in het kraampakket. Ideaal. 👍😉

één maand geleden

- Lanoline (tepelcreme) - slippers (ik vond de douche in het ziekenhuis er niet zo fris uitzien 🤓 - schone (oma) onderbroek voor jezelf en een fijne (voedings)BH

één maand geleden

De verlosmoeder heeft hier een handig filmpje over! Staat op YouTube.

één maand geleden

Rietjes! Zodat je tussen de weeën door kleine slokjes kunt drinken

één maand geleden

Curanol zalf. Het komt veel voor dat je door het persen aambeien krijgt en dat kan ook best heftig zijn, zo heb ik bij mijn vorige bevalling ondervonden. Hoe sneller beginnen met curanol Hoe beter 🙈

één maand geleden

Labello o.i.d. Muziek boxje Badjas Dikke sokken Koptelefoon, om je zelf "af te sluiten" als je dat wilt Zijn de tips die ik gekregen heb

één maand geleden

Ik had vorige keer allerlei video’s gekeken over warme sokken, snacks, labello toestanden. Dat adviseer ik persoonlijk niet. Gewoon een lekker zittend outfitje en een tandenborstel 😜 had een bevallingsjurkje gekocht, ook niet aangehad..

één maand geleden

Schoon setje kleren voor jezelf, setje kleren voor de baby, toilettas. Dat is het wel zo'n beetje. De rest is niet nodig.

één maand geleden

Enige wat ik heb gebruikt is een bikinitopje. Stond de hele bevalling onder de douche, en voelde mij minder naakt met een bikinitopje aan. Na de bevalling een lekkere pyjama en grote onderbroek met kraamverband aan, haarelastiek in en een tandenborstel door de mond. Mijn man had een lekkere broek mee, en tandenborstel. Als een bevalling lang duurt wordt wat afleiding voor de partner ook aangeraden.