22 Reacties

één maand geleden

Ik werd ingeleid en de inleiding zelf was al 2 dagen en 2 nachten dus had best een hoop mee :) Baby: - had 2 setjes kleren voor de baby. Maatje 50 en 56 in zakjes. Handig voor papa of de verpleegkundige om te pakken - eigen dekentje (ook voor evt fotos ) Mij: - Pyjama's - toilettas - slippers - badjas - dikke sokken! Want ik kreeg oppeens onwijs koude voeten en toen MOEST ik ze aan. - vaseline - eigen waterfles met rietje - snacks voor tussendoor of na de bevalling - setje fijne kleren om het ziekenhuis te verlaten - ik had ook een disfuser met lichtjes mee voor de sfeer. Voor mijn man: - 1 setje schone kleren - toilettasje - snacks Achteraf wel een hoop. Maar allemaal gebruikt en nog steeds blij mee! Vooral m'n vaseline , waterfles en dikke sokken ;)

één maand geleden

Ligt eraan wat je zelf wenst voor jezelf en voor je baby. Snacks, je favo drankje, comfortabele kleding (eventueel bv kleding) , opladers. Muziek, sfeerverlichting, dingen qua pijnstilling die het ziekenhuis niet gebruikt. Idd checken welke navelklem ze gebruiken, anders zelf meenemen. Voor je baby vooral warme kleding, maxi cosi. (Vitamine K op natuurlijk basis mocht je daarover nadenken) Opvang van eventueel andere kinderen, iemand die zorgt voor de huisdieren…