41 Reacties
14 dagen geleden
Weetje wat het is sommige nemen echt zoveel onnodige dingen mee,
Ik neem alleen een pyjama voor mij mee en voor de baby twee pakjes maat 50 en 56 voor de maxicosi en een dekentje voor hem maar dat is algemeen, je krijgt daar een broekje na je bevalling en maand verband voor er in, zo is t met de eerste ook gegaan dus ga het nu weer zo doen
14 dagen geleden
Ik neem gewoon kleding mee voor een nachtje blijven dus pyjama, ondergoed en broek ,shirt en voor de kleine meid geboorte pakje rompertje en de maxicosi zit een warmhoud zak in en een dekentje en dat is het.
Als je andere dingen nodig bent die zijn vaak zo gehaald of gebracht.
14 dagen geleden
Reactie op MamaVanTweeBoys1998
Weetje wat het is sommige nemen echt zoveel onnodige dingen mee,
Ik neem ...
Dankjewel voor je reactie! Zo een vermoede had ik indd ook al. Een badjas en slippers hoeven dus niet perse mee toch?
14 dagen geleden
Reactie op Baby122024
Dankjewel voor je reactie! Zo een vermoede had ik indd ook al. Een badjas e ...
Nee had ik niet had van ziekenhuis zo’n ziekenhuis jurkje aan en liep op blote voeten zodat ik de koude grond voelde met lopen want had veel last warmte aanvallen
14 dagen geleden
Ik volg geen lijstjes, heb ik bij de vorige bevallingen ook niet gedaan. Gewoon pyjama,schone kleding,kleding voor de baby en toiletspullen. Sloffen deed ik niet aan maar een paar lekker warme sokken vond ik fijn. Nu krijg ik een keizersnede dus neem ik wel iets andere kleding mee☺️
14 dagen geleden
Bij mijn eerste bevalling had ik ook al die lijstjes bekeken. Veel vond ik vrij onzinnig, maar ik had wel van die sultanaat koekjes enzo in m'n koffertje gestopt.
Zelf moest ik er echt niet aan denken om way te eten tijdens de weeën enzo, maar omdat wij rond 5 uur smiddags naar het ziekenhuis gingen en het toen nog een paar uur duurde vond mijn vriend het wel fijn om wat te eten te hebben.
Na de bevallig kreeg ik gewoon een boterham en dat was prima!
Verder gewoon schone kleding om naar huis te kunnen en voor de baby warme kleding, en voor partner eventueel een schone boxershort voor als jullie een nachtje moeten blijven.
En misschien een paar warme sokken voor als je koude voeten krijgt... al kan ik me dat bijna niet voorstellen met dat harde werken😅🙈❤️
13 dagen geleden
Reactie op Lenka2021
Niet vergeten de cordring als je die in je kraampakket had van je verzekeri ...
Dit verschilt volgens mij per ziekenhuis, in het ziekenhuis waar mijn zoon is geboren gebruiken ze standaard de cordring. Als het goed is kan je verloskundige je dit ook vertellen.
4 dagen geleden
Reactie op YaraO2020
Slippers ga ik zeker wel meenemen. Vind het idee van op blote voeten lopen ...
Ja ik vind slippers ook een must. Ik vond de vloer van de badkamer er echt niet fris uitzien, zoooo blij dat ik slippers bij me had vorige keer!
4 dagen geleden
Reactie op 3024
Wat is een kraammatrasje? #durftevragen😅
Ik denk dat ze zo’n celstofmatje bedoelen. Dat als je met weeën naar het ziekenhuis gaat erop gaat zitten voor het geval je water precies in de auto breekt?
4 dagen geleden
Waneer pakken jullie dit nu in ben nu 32+1 en stel t elke dag uit 😂
4 dagen geleden
Ik pak mijn koffer met 36/37 weken in. Ik doe er vooral veel eten/snacks in voor mijn man. 1 setje schone kleding voor mijzelf en man en 2 pakjes voor de baby. Slipper, lip
Balsem en had de vorige keer mijn voedingskussen mee. Dit was echt heerlijk, lag ik veel beter op dan die dunnen kussentjes in het ziekenhuis