9 Reacties

één maand geleden

Voor het wandelen: houd iets in je handen, zoals een stressbal. Als ik die vasthoud en er af en toe in knijp, dan blijft er met wandelen veel minder vocht in mijn handen staan. Voor de nacht heb ik helaas geen tips

één maand geleden

Reactie op Larissa_94

Voor het wandelen: houd iets in je handen, zoals een stressbal. Als ik die ...
Super goeie tip! Ga ik gelijk aanschaffen

één maand geleden

Ik lees mee. Ik kan in de ochtend mijn handen amper dicht doen, zo dik zijn ze dan..

één maand geleden

Reactie op KleinejongeWierks

Ik lees mee. Ik kan in de ochtend mijn handen amper dicht doen, zo dik zijn ...
Ik had als tips van de vk om skeeler handschoenen aan te doen maar dat is volgensmij wel meer tegen het carpaal tunnel syndroom dat het vocht niet op je zenuwen gaat drukken want ik heb er vannacht mee geslapen en voor vocht zelf deed het nou niet echt iets 🥲

één maand geleden

Ik lees ook mee… carpaal tunnel syndroom hier 🥲 ik heb nu wel braces gekocht voor snachts. Vanavond uitproberen. Dinsdag afspraak bij de HA als zei de assistente al dat er weinig aan te doen is…

één maand geleden

Ik volg ook graag, word snachts soms wakker van pijn in mn handen🥲 Ook met wandelen worden ze dik. Ik had idd gelezen veel water drinken en las gister dat Gember bijvoorbeeld vochtafdrijvend werkt, dus nu elke dag een gembertheetje (met honing😇).

één maand geleden

Reactie op Zonnetje25

Ik volg ook graag, word snachts soms wakker van pijn in mn handen🥲 Ook met ...
Jaa ik las ook brandnetel thee (nog niet geprobeerd) en ik heb gisteren groentesoep gemaakt met o.a. verse selderij en bleekselderij 🤷🏼‍♀️ Maarja daar heb ik in de nacht niks aan, evt een theetje wel ja

één maand geleden

Reactie op Stéphanie89

Ik lees ook mee… carpaal tunnel syndroom hier 🥲 ik heb nu wel braces gekoc ...
Er is inderdaad weinig aan te doen. Ik heb er al last van sinds 25 weken en slaap nu snachts met braces aan beide handen en merk wel dat dit echt verlichting geeft. Als ik het een nacht niet doe merk ik het ook meteen.

één maand geleden

Reactie op laurajohn

Er is inderdaad weinig aan te doen. Ik heb er al last van sinds 25 weken en ...
Ohja en proberen om niet te veel op je polsen te leunen met bijvoorbeeld je hoofd oid of t-Rex handjes te maken als je dat toevallig doet net als ik 🤣