Dames. Ik ben zwanger van de tweede en voor de tweede keer wanhopig opzoek naar goede bh’s. Het liefste met voedingsfunctie. Goede ondersteuning voor een maatje meer, vooral de omvang (90-95). Ik heb al allerlei bekende merken geprobeerd, net weer 3 terug gestuurd omdat de maten niet kloppen (cake maternity). Bij de vorige bravado sport tops gebruikt, die waren goed, maar kreeg er last van m’n rug / bek van. Help?
Ik heb er 3 van de Prenatal, maar deze raad ik absoluut niet aan. Ik heb er al vier keer mankementen aan gehad, waarvan drie keer dat de beugel er al doorheen kwam. En dat tussen de twee en zes maanden na aankoop.
https://de.momcozy.com/en/products/momcozy-4-in-1-hands-free-pumping-bra
Ik heb deze besteld, en ben er heel blij mee! Kan zowel met kolven als borstvoeding geven.
Online lukt mij nooit. Ik ga hiervoor echt naar een lingeriewinkel waar goed advies wordt gegeven, anders is het kansloos… Heb gisteren twee voedingsbh’s gekocht, eentje van Anita in maat 80G, eentje van Primadonna in 80I. Niet te volgen die maten, dat zei de eigenaresse van die winkel trouwens ook; maten van voedingsbh’s is echt een vak apart blijkbaar.
O wat balen! Zit het probleem in de cupmaat of de omvang? Of beide? En is d ...
Was na de bevalling in cupmaat veel te klein.
Heb ze dus niet kunnen dragen.
En uiteindelijk is borstvoeding niet gelukt en er dus sowieso niets aangehad