16 Reacties

21 dagen geleden

Ik heb bij de eerste in zwangerschapsweek 38 2 dure BH's gekocht. Om er na de bevalling achter te komen dat ze helemaal niet meer pastten

21 dagen geleden

Ik heb er 3 van de Prenatal, maar deze raad ik absoluut niet aan. Ik heb er al vier keer mankementen aan gehad, waarvan drie keer dat de beugel er al doorheen kwam. En dat tussen de twee en zes maanden na aankoop.

21 dagen geleden

Reactie op M_1986

Ik heb bij de eerste in zwangerschapsweek 38 2 dure BH's gekocht. Om er na ...
Ja dat is dus mega zonde!

21 dagen geleden

Reactie op Dionaysus

Ik heb er 3 van de Prenatal, maar deze raad ik absoluut niet aan. Ik heb er ...
Ik heb helaas dezelfde ervaring met Prenatal!

21 dagen geleden

https://de.momcozy.com/en/products/momcozy-4-in-1-hands-free-pumping-bra Ik heb deze besteld, en ben er heel blij mee! Kan zowel met kolven als borstvoeding geven.

21 dagen geleden

Online lukt mij nooit. Ik ga hiervoor echt naar een lingeriewinkel waar goed advies wordt gegeven, anders is het kansloos… Heb gisteren twee voedingsbh’s gekocht, eentje van Anita in maat 80G, eentje van Primadonna in 80I. Niet te volgen die maten, dat zei de eigenaresse van die winkel trouwens ook; maten van voedingsbh’s is echt een vak apart blijkbaar.

21 dagen geleden

Reactie op nikkie93

Online lukt mij nooit. Ik ga hiervoor echt naar een lingeriewinkel waar goe ...
Die van Anita heb ik dus ook, maar kon ik niet meer aan na de bevalling

21 dagen geleden

Ik hoor veel goede verhalen over de voedingsbh’s van Momcozy

21 dagen geleden

Heb bij Superbra heel goed advies en meting gehad en twee meegroei bh’s gekocht.

20 dagen geleden

Reactie op M_1986

Die van Anita heb ik dus ook, maar kon ik niet meer aan na de bevalling
O wat balen! Zit het probleem in de cupmaat of de omvang? Of beide? En is de bh nu te groot of juist te klein?

20 dagen geleden

Reactie op nikkie93

O wat balen! Zit het probleem in de cupmaat of de omvang? Of beide? En is d ...
Was na de bevalling in cupmaat veel te klein. Heb ze dus niet kunnen dragen. En uiteindelijk is borstvoeding niet gelukt en er dus sowieso niets aangehad

19 dagen geleden

Reactie op demixandra1

Ik hoor veel goede verhalen over de voedingsbh’s van Momcozy
Hoe werken die maten? 😬

19 dagen geleden

Reactie op Woozychris

Hoe werken die maten? 😬
Ze hebben een uitleg op de website staan

19 dagen geleden

Reactie op SuzanneKW

Ze hebben een uitleg op de website staan
Is die US size gewoon confectiemaat?

18 dagen geleden

Ik heb 2 bh's van Feelou vindt die erg fijn. Draag van hun een maat 4, heb normaal 80/85 E als maat.