Ik ben van plan om borstvoeding te geven, dus ik was alvast aan het kijken naar voedingshemdjes (ik vind het altijd fijn om een hemdje onder mijn kleding te dragen). Nu zie ik bij alle hemdjes die ik tegenkom dat er aan de binnenkant een stukje stof zit, als een soort bh. Maar die stof is voor mij echt bij lange na niet genoeg om mijn borst te bedekken. Dus dat zit dan toch niet lekker? Hoe doen andere vrouwen met een grotere cupmaat (denk: G/H/I) dat?
Ik kan je niet helpen met de grote maat, maar zover ik weet is het de bedoeling dat je zo’n hemdje boven een voedingsbh draagt, dus niet in plaats van.
Ik droeg zon hemdje wel snachts als het warm was zonder bh, maar overdag altijd met voedingsbh eronder. zelfs voor kleinere borsten (ik heb een b cup) is dat stukje stof echt niet genoeg om de borst volledig te bedekken ;)
Ik kan je niet helpen met de grote maat, maar zover ik weet is het de bedoe ...
Ooo echt! Wat goed om te weten. Dan ga ik er toch gewoon maar eens een paar passen en uitproberen. Ik vind het er zo gek uitzien, maar misschien valt het mee als ik het eenmaal aan doe. Dank voor je reactie!
Bij bonprix hebben ze geloof ik best grote maten. Ik weet het niet zeker ma ...
Dank voor de tip! Ik zie daar wel grote maten, maar alleen grote kledingmaten. Het ‘probleem’ is dat ik qua kleding meestal een M heb, maar qua cupmaat juist groot..
Blijkbaar verkopen ze die hemden niet meer. Ik heb ze al echt een hele tijd terug gekocht. Misschien dat sommige filialen ze nog wel fysiek in de winkel hebben. het was die van de foto 🫣