7 Reacties
2 jaar geleden
Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik zou als ik jou was bellen met de verloskundige praktijk en het voorleggen. Zij kunnen het beste antwoorden geven op je vragen (en hopelijk gerust stellen)
2 jaar geleden
Reactie op L_L
Oh ja dat geloof ik! Hopelijk krijg je snel geruststellend nieuws zodat het ...
Bedankt… ik testte gister ineens negatief en ben net ongesteld geworden… verdrietig maar ik ben al heeeel gezegend met drie gezonde kindjes 🥰 Laat je nog weten hoe het bij jou gaat? Ik denk niet dat de voedselvergiftiging bij mij er iets mee te maken heeft hoor. Ik heb ook Hashimoto en ik testte toevallig vroeg omdat ik een hooikoortstablet wilde nemen mbt die jeuk. Als ik niet had getest had ik niks geweten want is vandaag precies mijn cyclusdag… Maar toch een klein traantje 🥲 Jij veel geluk gewenst 🍀
2 jaar geleden
Voedselvergiftiging, behalve listeria en toxoplasmose, is tijdens je zwangerschap heeeeel vervelend voor jezelf - maar niet schadelijk voor je baby. In dit termijn niet, maar verder in de zwangerschap ook niet. 😊. En voor je nu denkt; zal het dan niet listeria geweest kunnen zijn - nee, want dan had je er wel langer last van gehad dan de 24 uur die je beschrijft.
Dussss geen zorgen! Het is vanzelf weer weggegaan en de test was daarna gewoon positief. Ik zelf heb tijdens het tweede trimester enorme buikgriep gehad, 2 dagen alles eruit gegooid aan twee kanten & amper iets binnen gehouden. Baby is still perfectly fine 🥰
Dit lekker loslaten! Mocht dat toch niet lukken, kun je altijd je huisarts of je verloskundige opbellen en je vragen voorleggen. 😋