Hoi allemaal! Ik ben 3 december uitgerekend en ik vroeg mij af of een voetenzak echt nodig is? Zou ik in plaats daarvan ook gewoon warme dekentjes kunnen gebruiken?
Hoi hoi.
In het begin mag je geen voetenzak in de kinderwagen gebruiken pas na 6 maanden. Wel in de maxi Cosi.
Voor mijn zoontje gebruikte ik in de wandelwagen inderdaad dekentjes.
Ik heb dikke fleecedekens gebruikt destijds. Vooral in de maxicosi vond ik dit veel fijner dan een voetenzak. Ging prima. Tis niet echt -10 meer in NL. Je kunt het altijd nog halen, als de baby er is.
Voetenzak in de wandelwagen hebben wij pas de tweede winter gebruikt. In de maxi cosi vonden we het wel fijn maar als je wil kan dat ook allemaal prima met een losse deken.
Wij hebben een wikkeldeken voor in de maxi cosi. In de wandelwagen gebruik je gewoon dekens. Ik heb wel een voetenzak voor als ze gaan zitten in buggygedeelte, dan is het wel echt fijner dan dekens.
Wij gebruiken in de maxi cosi gewoon een dekentje. Tis meestal toch auto in en snel weer naar binnen als het echt koud is. De wandelwagen gebuik ik toch pas als ze kunnen zitten, dus met een half jaar, en dan is het weer zomer,