9 Reacties

2 maanden geleden

Hoi hoi. In het begin mag je geen voetenzak in de kinderwagen gebruiken pas na 6 maanden. Wel in de maxi Cosi. Voor mijn zoontje gebruikte ik in de wandelwagen inderdaad dekentjes.

2 maanden geleden

Voor in de maxi cosi vond ik het ideaal, zeker in de winter! Geen gedoe met jasje en dekentjes maar echt lekker warm

2 maanden geleden

Ik heb dikke fleecedekens gebruikt destijds. Vooral in de maxicosi vond ik dit veel fijner dan een voetenzak. Ging prima. Tis niet echt -10 meer in NL. Je kunt het altijd nog halen, als de baby er is.

2 maanden geleden

Ze hebben nu een voetenzak bij de zeeman voor maar 15,-😊

2 maanden geleden

Voetenzak in de wandelwagen hebben wij pas de tweede winter gebruikt. In de maxi cosi vonden we het wel fijn maar als je wil kan dat ook allemaal prima met een losse deken.

2 maanden geleden

Ligt aan je baby. Onze zoon vond de voetenzak veel te warm en ik gebruikte liever dekentjes

2 maanden geleden

Wij hebben een wikkeldeken voor in de maxi cosi. In de wandelwagen gebruik je gewoon dekens. Ik heb wel een voetenzak voor als ze gaan zitten in buggygedeelte, dan is het wel echt fijner dan dekens.

2 maanden geleden

Wij gebruiken in de maxi cosi gewoon een dekentje. Tis meestal toch auto in en snel weer naar binnen als het echt koud is. De wandelwagen gebuik ik toch pas als ze kunnen zitten, dus met een half jaar, en dan is het weer zomer,

2 maanden geleden

Dekentjes zijn helemaal prima!