13 Reacties

9 dagen geleden

Ik heb hem nog van de eerste. Daar maar een paar keer gebruikt. Maar hij had het altijd warm. Dus voor hem gebruik ik gewoon een dekentje. Nu wil hij alsnog niet met een voetenzak in de kinderwagen. Voor de 2e heb ik ook weer beiden. En dan zie ik het wel

9 dagen geleden

Als je denkt te gaan wandelen met de maxicosi op de buggy lijkt het mij geen overbodige luxe in het winterseizoen…! Als de maxicosi alleen in de auto/ binnen wordt gebruikt kan een dekentje ook prima zou ik zeggen

9 dagen geleden

Wij zijn juist heel blij met de voetenzak. Je kindje kan het niet aftrappen en zit er lekker warm in. Zeker omdat ze in de maxi cosi geen jasje aanmogen vanwege veiligheid, vonden wij de voetenlzak ideaal. Aangezien ons kindje ook nog in het winterseizoen geboren wordt, zullen we hem dit keer standaard gebruiken.

9 dagen geleden

Skipak is ook fijn, misschien ook een idee. Ik ben toen na de voetenzak overgegaan op een skipak (winterjas van kin tot tenen). Kind hoefde dan niet uit de voetenzak, maar kon zo lekker warm blijven overal mee naartoe.

9 dagen geleden

In de maxi cosi heb ik een dekentje gebruikt aangezien die echt zelden de auto uit ging, in de kinderwagen gebruikte ik de voetenzak

9 dagen geleden

Reactie op ChristinaLCM

Skipak is ook fijn, misschien ook een idee. Ik ben toen na de voetenzak ove ...
Dit is gevaarlijk in een maxi cosi. Je kindje zit dan niet goed strak in de gordels en word echt afgeraden. Ook geen winterjassen

9 dagen geleden

Reactie op GulleMirage457949

In de maxi cosi heb ik een dekentje gebruikt aangezien die echt zelden de a ...
Ik zeg ook niet dat het in de maxicosi aan was. Ik doelde op een kinderwagen. Mijn dochter vond toen de skipak fijn, want de deken gooide ze er altijd af en met de winterjas had ze nog steeds koude benen. In de maxicosi had ik een fleecedeken. Nooit een voetenzak voor gehad.

9 dagen geleden

Reactie op ChristinaLCM

Ik zeg ook niet dat het in de maxicosi aan was. Ik doelde op een kinderwage ...
Ah gelukkig maar TS vraagt wel specifiek of ze een voetenzak moet kopen voor de Maxicosi.

9 dagen geleden

Ik heb bij mn eerste november kindje de voetenzak heel veel gebruikt. zelfs nog in de wandelwagen in het voorjaar als we na t eten even lekker gingen wandelen. lekker comfy en warm! Gaan hem nu zeker weer gebruiken😊

9 dagen geleden

Ik heb zelf een wikkeldeken, maar ik denk dat het er heel erg aan licht of je inderdaad gaat wandelen met de maxicosi. Ik gebruik de maxicosi voornamelijk voor in de auto of een snelle boodschap en voor het wandelen gebruik ik de kinderwagen met een deken. Maar als je wel veel wandelt met de maxicosi is een voetenzak wel weer praktischer.

9 dagen geleden

Ik heb de voetenzak wel veel gebruikt voor de eerste. Vond het makkelijker dan steeds jasjes/vestjes aandoen. Dekentje viel er bij mij vaak af. De eerste weken gingen wel, maar daarna gaan ze steeds meer bewegen en de beentjes gebruiken. Ik merkte dat ik constant aan die deken aan het frustelen was 😅

9 dagen geleden

Ik heb de voetenzak heel veel gebruikt (eerste was een januari baby), die paste ook rond haar 1 jaar nog in de maxicosi dus heb ik hem die winter nogmaals gebruikt voor haar (dus twee jaar op rij).

9 dagen geleden

Ik heb een voetenzak op vinted gekocht gehad. Deze ligt nu in de maxicosi en we hebben nog een omslagdoek extra omdat we over nu en 2-3 weken ons kindje al in de armen sluiten