8 Reacties
één maand geleden
Zijn het geen harde buiken bij inspanning? Ik had bij mijn vorige veel harde buiken. Later toen ik bevallen was realiseerde ik me dat het inderdaad goed was dat ik mijn rust heb genomen. Want het lijkt erg op een wee. Maar ze duren veel langer.
één maand geleden
Reactie op Plofje98
Oh wat kut! Zou zelf voor de zekerheid de vk even vragen of er geen ontslui ...
Oh dat kan nog indd! Heb ze niet vaak gelukkig. Wekelijks en deze week al 2x. Ik kan daar inderdaad even naar vragen, dankje!
één maand geleden
Reactie op 🍋 SunflowerApplepie 🍋
Zijn het geen harde buiken bij inspanning? Ik had bij mijn vorige veel hard ...
Zou kunnen, mijn harde buiken voelen anders maar misschien wel. Maar die horen niet zo zeer te doen denk ik?
één maand geleden
Ik herken dit ook! Mijn harde buiken bij mn vorige zwangerschap kwamen ook op als een wee en bleven dan zeker 15 min aanhouden en zakte af. Ik kon dan wel praten maar deed het liever niet, zodra ik ze in mn benen kreeg dan werd het heftiger en voelde het oprecht als Iets wat door zou zetten. Soms bleef het enkel in mn buik hangen met wat uitstraling naar mn rug maar het kan dus heel goed een harde buik zijn die zo lang aanhoudt. Wel goed om in de gaten te blijven houden en even op te schrijven desnoods. En die tip van ontsluiting / baarmoedermond lengte zou ik zeker ook even checken
één maand geleden
Reactie op Liefsvan
Ik herken dit ook! Mijn harde buiken bij mn vorige zwangerschap kwamen ook ...
Dankje! Het klinkt indd het zelfde. Ik ga even vragen of ze dat willen doen, merk dat ik het moeilijk vind om te vragen puur omdat ze het niet zo serieus nemen ofzo. Ga het aankaarten, dankje wel voor je reactie!
één maand geleden
Reactie op Littlemanmay2022
Zou kunnen, mijn harde buiken voelen anders maar misschien wel. Maar die ho ...
Hangt er bij mij echt van af. Ze kunnen soms echt heel heftig zijn. Ik had er toevallig van de week een toen ik mijn dochter moest tillen terwijl ik ook koorts had. Echt een harde pijnlijke steek waarvoor ik een tijd moest gaan zitten voordat ie weg was en meteen misselijk. Was ook echt niet een handige actie van mij. Misschien herken je dat?
één maand geleden
Reactie op Littlemanmay2022
Dankje! Het klinkt indd het zelfde. Ik ga even vragen of ze dat willen doen ...
Snap je gevoel volkomen! Ik voel me ook altijd opgelaten maar je kunt maar beter 10x te veel bellen. Zeker bij dit soort dingen. Ze worden er gelukkig voor betaald. Dus voel je niet al te schuldig. Ze zijn blijer met een zwangere die stressvrij is.