11 Reacties

10 dagen geleden

Jaa hier ook echt harde buiken en ook last van voorweeen vooral gister avond, het was echt vreselijk. Heb toen een warme douche genomen en ben daarna gaan slapen

10 dagen geleden

Ik heb precies hetzelfde, hele erge harde buiken. Ik ben alleen niet naar het ziekenhuis geweest. Had jij gebeld naar je vk hierover?

10 dagen geleden

Ik heb sinds gisterenavond ook af en aan krampen (36+2), ze worden niet heviger maar blijven wel aanhouden.

10 dagen geleden

Reactie op anissatalh

Ik heb precies hetzelfde, hele erge harde buiken. Ik ben alleen niet naar h ...
Jaa. Ik ben medische dus vanochtend het zk gebeld ik kom amper lopen zoveel pijn. En gelijk onderzoeken gehad, ik mag nu niets meer heel veel rusten

10 dagen geleden

Ik ben hier 35,5 sinds vanmorgen krampen met weg puffen. Verloskundige geweest doorgestuurd naar ziekenhuis op monitor gezien dat het regelmatig aanwezig is weeen en 1 cm ontsluiting. Nu thuis afwachten.

10 dagen geleden

Als ik deze nacht weer hetzelfde ervaar, ga ik wel bellen.. ze kwamen bij mij om de 6-8 minuten een uur lang.

10 dagen geleden

Ik had het afgelopen weekend ook.. regelmatige krampen om de 5 minuten die ook wel 30-40 seconden duurde. Daarom toch verloskundige gebeld, baarmoedermond bleek verstreken, maar nog geen ontsluiting.. dus echt voorweeen. Zet niet echt door.. dus wachten het af. Ben trouwens 37+2 weken zwanger.

10 dagen geleden

Hier ook voorweeen. Zitten helpt even, maar harde buiken lijken dan erger te worden. Liggen is ook een drama. Dus ik wandel soms gewoon even heen en weer in de woonkamer en dan is het weer rustiger.

10 dagen geleden

Ik heb het s'nachts.. heel vermoeiend al die pijn.

10 dagen geleden

Ik heb al wekenlang harde buiken die soms urenlang om de 3-4 minuten komen😰😅 en tot nu toe doet het helemaal niks! Heel vermoeiend. Bij mij helpt vooral rust, warmte en kruikje.

10 dagen geleden

Ik ben vandaag 36w2d en gister ook veel last van harde buiken en menstruatieachtige krampen. Vreselijk, vandaag was het weer een stuk minder. Ben benieuwd hoe het verder gaat