Zijn hier mensen die last hebben van voorweeën? Hoe voelen die bij jullie?
Ik heb momenteel last van lage rugpijn en pijn in mijn onderbuik/baarmoeder. Het doet me denken aan menstruatiepijn. Soms wordt het wat erger en dan moet ik echt even bewegen. Kunnen dit voorweeën zijn?
Ik ben al een keer bevallen, de pijn zit wel echt op dezelfde plek als waar weeën zouden moeten zitten.
Ik heb ook veel oefenweeën /braxton hicks. Het voelt als een echte wee maar dan duurt 'even' (5 minuten ongeveer) en dan is het over. Soms komt het nog terug 1 of 2 keer binnen de uur maar dan is het over. En ja, ik voel ook indalingsweeën maar dat voelt anders. Dat voelt als een langere menstruatie kramp en veel hoger.
Ik heb ook veel oefenweeën /braxton hicks. Het voelt als een echte wee maar ...
Misschien is het bij mij dan indaling?
Hij ligt wel sinds een aantal dagen met zijn hoofd naar beneden, want ik voel de voetjes boven.
En het is niet echt gelijk aan een wee, maar meer een continue zeurende menstruatie pijn in mijn onderrug en onderbuik, die af en toe even iets erger wordt. Mijn buik voelt ook ontzettend zwaar op die momenten.
Misschien is het bij mij dan indaling?
Hij ligt wel sinds een aantal dage ...
Ik ervaar dit nu ook.. zeurderig gevoel in de onderrug en onderbuik 🙈 ben 32+1 vandaag nog echo gehad en was helemaal goed..
gisteren zei de VK dat hoofdje wel al in de bekken lag 🙈
Is voor mij 1e kindje 🙈
Ik heb ook echt last van mijn onderrug en heupen, vooral na liggen.
En zeurende beginnende menstruatie krampen. Maar kan ook eventueel indalings weeën zijn. Hoewel ze nog best wat draait allemaal volgens mij
Ik ben bijna 30 weken zwanger. Ik heb er ook last van sinds een week of 3. Vooral als ik lang moet lopen of staan. Ook inderdaad menstruatieachtige pijn met uitstraling naar de rug. Moet echt dan zuchten zodat het minder wordt.
Vannacht ben ik ook wakker geworden van voorweeën (32 weken), maar nu is het gelukkig weer weg.
Ik heb er nu een paar weken last van, maar het was een tijdje stil. Inderdaad een soort menstruatiepijn met lage rugpijn.
Zo hee, net wakker geworden met intense krampen in mijn rug en buik. Moest me bij 1 echt even concentreren. Ben vandaag 36+1.
Lig nu met een kruikje in bed hopen dat het wat afzakt.
Sommige dagen meer last van dan Anderen. Inderdaad echt zo'n menstruatie pijn. Soms denk ik ook "oh ok moet ongesteld worden" en dan denk Ik oh nee dat kan helemaal niet 😂😂 ik vergeet soms echt heel eventjes dat ik dan zwanger ben.
Sommige dagen meer last van dan Anderen. Inderdaad echt zo'n menstruatie pi ...
Heel herkenbaar die menstruatie krampen! Ik lees er weinig over terug dus begon al te twijfelen of het wel hoorde. Maar ik heb denk ik om de twee harde buiken een harde buik die samen gaat met menstruatiekramp die doortrekt in mn benen.