18 Reacties

7 maanden geleden

Luiertaart = luiermaat🥲🤣

7 maanden geleden

Niet kijken naar het aantal kilos. Maar naar de pasvorm. Wij doen snachts een maat groter aan dan overdag. Wij verschonen niet snachts (tenzij poep). Ze lekt nooit door. We gebruiken Pampers Premium Protection

7 maanden geleden

Hier al geruime tijd al maat 4 van kruidvat 😅. Die ben ik gaan gebruiken toen ze 7.3 kilo woog want ik vind maat 3 ook echt te klein en zeker voor de nacht

7 maanden geleden

Zoals gezegd hieronder je moet niet kijken naar de kilo’s. Maar naar de pasvorm of regelmatig doorlekken.

7 maanden geleden

Wij gebruiken ook al tijdje maat 4, en ze is rond de 7 kilo. Zit veel beter haha, 3 zat ook te strak

7 maanden geleden

Hier eentje van +/- 7 kilo en gebruiken voor de nacht maat 4+!

7 maanden geleden

Wij hadden dit probleem ook...maat 3 te klein en maat 4 te groot waardoor ze juist door ging lekken. Ik heb nu maat 3 van pampers premium en die gaan wel goed. Ik verschoon in de nacht wel ook 1 keer.

7 maanden geleden

Ik gebruik maat 3 pampers premium protection. Ze weegt ong 7 kg. Gaat gewoon een hele nacht mee, lekt ook niet door. 😊 Dus we verschonen haar alleen tijdens de laatste fles van 23:00. Maar eigenlijk is dit ook niet perse nodig.

7 maanden geleden

Hier ook maat 4 vanaf een kilo of 7! Werkt perfect, zelfs als we 0x verschonen als ze een keer doorslaapt (nee dit komt eigenlijk niet meer voor maar is wel een goed voorbeeld hoe goed dat gaat😂)

7 maanden geleden

Mijn zoontje is vandaag gewogen. 7940 met 5 maanden en een week. De luier was al ff te klein en nu snap ik waarom. Morgen maat 4 halen en de oude opmaken 😂. Zit echt heeel strak om zn beentjes

7 maanden geleden

Hier zit onze zoon van 5 maand al in maat 5. ‘s Nachts krijgt ie zelfs de luier van zn zus aan, maat 6🤣 Wel enórme groeispurt gehad hoor, dus al flinke kerel voor zn leeftijd. Ik kijk echt naar dat ze niet te strak zitten. Kijk niet zo naar die kilo’s..

7 maanden geleden

Inderdaad kijken naar de pasvorm! Ik ‘maak’ kennelijk smalle slanke baby’s, want ik kan langer door met een maat dan op het pak staat. Wij zijn nu pas net naar maat 3 gegaan, maat 2 paste ruim 1-1,5kg langer dan op het pak stond. Ieder kind is anders, dus gewoon kijken wat goed zit!

7 maanden geleden

Wij gebruiken kruidvat luiers en als de maat te krap wordt, gebruiken we pampers totdat de volgende kruidvat maat weer past 😄. Het is veel schakelen en zonde van de luiers die over blijven maar we zijn wel grotendeels van de doorgelekte luiers af.

7 maanden geleden

Ooh huh wat grappig. Hier een baby van 7,7 kilo. Lekt nooit door met Kruidvat luiers maat 3. Terwijl ze wel een nacht maakt van 11-12 uur

7 maanden geleden

Hier lekte ze met pampers dry, premium of kruidvat door dus maatje groter en nu nooit meer!

7 maanden geleden

De kruidvat 3 vind ik nog best groot. Dochter is ook rond de 7,5 kg. Ik gebruik nu de babylove van DM en Pampers baby dry beide in maat 3. Ik moet zeggen dat Pampers mijn favoriet is, maar toch te duur om iedere keer aan te schaffen. Dus even kijken hoe babylove is

7 maanden geleden

Reactie op Yd216

De kruidvat 3 vind ik nog best groot. Dochter is ook rond de 7,5 kg. Ik geb ...
Kruitvat heeft nu gele goede aanbiedingen!! Van pampers.. ik vind ze ook duur maar ze zijn het het wel waard… wij hebben overigens maat 4 in gebruik. ( dochter van 7 kilo) deze zit het beste..

7 maanden geleden

Ik zou niet kijken naar de kilos Onze zoon zal rond de 7 kg zijn en heeft ook al tijdje maat 3.. zou gewoon maat 4 passen en kunnen kijken hoe het gaat