Hoi allemaal,
Beetje gekke vraag misschien en probeer het zo helder mogelijk te uit te leggen. Hoop dat iemand dergelijke klachten herkent en ervaring heeft wat het beste te doen.
Ik heb veel pijn tussen mijn benen. Dus echt ter hoogte van het schaambot, naar dan wel 'binnen' in het lichaam. Het voelt alsof je enorme spierpijn hebt en een hele marathon hebt gerend. Ik heb hier vooral last van bij het opstaan nadat ik gezeten heb, of als ik bv op de bank zit met de benen omhoog en ik 1 been wil verplaatsen. Ik moet vooral 2 benen tegelijkverplaatsen om de minste pijn te ervaren. Nadat ik even heb gezeten heb ik ook veel pijn tijdens het lopen en duurt ongeveer een paar minuten. Daarna is de pijn zo goed als weg. Heet dit nou bekkenpijn of is dit wat anders? Ik voel me echt een waggelende eend als ik opsta en alles zo stijf voelt en pijn doet (ondanks dat het na een pawr minuten wrg js). Ik was bij de manueeltherapeut vandaag en zij adviseerde een bekkenband te kopen. Ik weet het niet zo goed... Hoor graag jullie ervaringen.
Op dit moment 32+3 weken zwanger. Ik heb dit ongeveer sinds 6 weken.