14 Reacties

3 maanden geleden

Haha heel herkenbaar. Ik heb niet perse vaker honger. Maar ik eet komt er gewoon geen vol gevoel. Ik lijk wel een bodemloze put hahaha. Na een vol bord avondeten voel ik niet eens dat ik gegeten heb

3 maanden geleden

Bij mij ook begonnen rond de 22 weken, ik probeer het gezond te houden maar een ontbijt met 4 krentenbollen is niet uitzonderlijk 😅 als ik aan het eten ben, denk ik enkel aan mijn toetje of volgende maaltijd haha

3 maanden geleden

Reactie op sjrona

Bij mij ook begonnen rond de 22 weken, ik probeer het gezond te houden maar ...
Trouwens nog maar 4 kilo in totaal erbij, dus die vreetbuien zijn zo’n ramp nog niet

3 maanden geleden

Hier ook, ook 22 weken nu. Vooral trek in zoetigheid 😅 Ik probeer het bij 1 ongezonde snack per dag te houden (lukt niet altijd), maar man man, ik zou de hele dag door willen snoepen.

3 maanden geleden

Hahaha ooh fijn te lezen dames! Ik verheug me alweer op vanavond 😅 Een crompouce staat op me te wachten, net als nog een stuk kruimelvlaai 😋😋😋

3 maanden geleden

Haha Ohh ja hier ook zo erg 🙈 ik eet elke dag wel iets ongezonds van de bakker bij de ah, denk aan een donut, pecan broodje, chocolade croissant etc 🤤🤤 en dan daarnaast regelmatig nog chips oid. Probeer het in balans te houden door ook dagelijks voldoende groente en fruit te eten haha

3 maanden geleden

Jep, 100% herkenning hier… vooral chocola en snoep kan ik geen genoeg van krijgen! Vind het ook moeilijk om te stoppen als ik er eenmaal aan begin omdat ik het dan zooo lekker vind

3 maanden geleden

Ook een mooie: een voorgerecht en hoofdgerecht naar binnen werken, om dan echt geen hap meer te kunnen eten en naar huis te waggelen. Daar een meloen zien liggen en toch een halve meloen opschrokken 😭

3 maanden geleden

Hier ook heel herkenbaar! Ruim 21 weken en kan de hele dag snaaien🙈 chips, Chocola of snoep🤤 probeer het nu te beperken naar 2 of 3 keer per dag 😅

3 maanden geleden

Herkenbaar! Ik eet elke dag chocolade en chips. Voel me soms schuldig door, hopelijk kan het geen kwaad. Vandaag probeer ik zo min mogelijk te snoepen (inmiddels 2 stroopwafels op…..😅).

3 maanden geleden

Reactie op KFSG

Herkenbaar! Ik eet elke dag chocolade en chips. Voel me soms schuldig door, ...
Ik zag laatst op de website van 24baby dat je beter niet teveel stroopwafels kan eten ivm kaneel. Wist ik ook niet, heb al meerdere malen stroopwafel koekkruimels gegeten 🙈

3 maanden geleden

Reactie op Roosseboos

Ik zag laatst op de website van 24baby dat je beter niet teveel stroopwafel ...
Naaaaaah🥲🥲 jammer 🥲🥲thanks voor het delen!

2 maanden geleden

Oh gelukkig zijn er meer die zo snaaien. Ik krijg geen genoeg van zoetigheid. Eet dagelijks wel iets ongezonds. Vandaag 2 koekjes met chocolade, 2 Bolletjes ijs en 3 cannoli's op. Voel me er steeds schuldig om maar het is moeilijk tegen te houden! Eet daarnaast wel gezond en genoeg fruit en groenten.

2 maanden geleden

Fijn die herkenning haha. Ik heb laatste 4 dagen een vreetkick voor het slapen gaan!! Gisteren was het zo erg geworden dat ik misselijk werd en moest overgeven😅. En idd vol zitten na het avondeten en dan alsnog gaan snaaien