7 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op Sandyvg
Ik lees graag mee, want merk dat mijn vriend wat afstandelijker wordt daard ...
Jaa dat idee heb ik dus ook een beetje! En verder is hij echt hartstikke lief en hij helpt me overal mee, wil alles wel voor me doen. Is er ook altijd voor me als ik het even 'zwaar' heb of gewoon even moet huilen 😂 Dus dat is het totaal niet, maar inderdaad wel iets meer afstandelijk.
3 maanden geleden
Ah wat vervelend! Het is voor mij wel herkenbaar. Ik begon het vooral op seksueel gebied te merken. Eerst was het door de zwangerschapsmisselijkheid. Maar paar weken geleden toch gevraagd of het aan mij en mijn veranderende lichaam lag. Toen gaf hij aan dat hij vooral voorzichtig wilt zijn en niet zo goed weet hoe of wat en dan als oplossing afstand neemt op dat gebied. Verder helpt mijn vriend mij ook overal mee, is luisterd oor wanneer ik gewoon aan het huilen ben om wat dan ook en we knuffelen nog wel enz.
3 maanden geleden
Ahh wat vervelend, ik het jullie eerste kindje? Een hoop mannen vinden het spannend en eng om sexueel contact te hebben als hun partner zwanger is omdat ze bang zijn de baby te schaden of iets . Bespreek met je partner dat dit geen kwaad kan. Hier ervaar ik dit nu niet zo wij hebben al een aantal kinderen en mijn man vind mij mega aantrekkelijk nu ik zwanger ben 😆al voelt dat voor mijzelf wel anders 😅.
3 maanden geleden
Mijn man heeft mij uitgelegd dat hij net als ik nu ook gewoon minder denkt aan seks. O.a. omdat hij merkt dat ik er minder aan denk, maar ook gewoon zelf is hij nu met z'n hoofd bij andere dingen zoals voor mij zorgen en klussen in huis etc. Heeft niks te maken met niet meer mooi vinden. Bij de vorige zwangerschap hadden we dat ook, je zit gewoon even in een andere vibe. Hij schiet in de zorgzame modus en dan komt het niet snel in je op om seks met je patiënt te hebben😜 Komt wel weer terug hoor!
3 maanden geleden
Reactie op stiertje82
Ahh wat vervelend, ik het jullie eerste kindje? Een hoop mannen vinden het ...
Ja dat zei mijn vriend dus ook. Hij is gewoon voorzichtig en als ik aangeef dat ik wel wil dan staat hij ook gewoon klaar ervoor 😂 maar het gesprek bij mij was een fijne bevestiging dat het niets te maken had met mn uiterlijk. Hij begint mij juist ook aantrekkelijker te vinden zegt ie al wisseld het bij mij per dag wat ik ervan vindt haha