14 Reacties
2 jaar geleden
Hi, hier heb ik hetzelfde. Ik herken mijzelf erg terug ik jou verhaal. De vader van mijn kindje wilt er niks mee te maken hebben en heeft nu ook afstand genomen. De gedachte dat ik het alleen ga doen is erg spannend, maar ik ben toch wel gelukkiger nu dat zijn negativiteit uit beeld is. Je mag mij een berichtje sturen!
2 jaar geleden
Reactie op melissa2305
Hi, hier heb ik hetzelfde. Ik herken mijzelf erg terug ik jou verhaal. De v ...
Vreselijk meid. Ik stuur je een pb!
2 jaar geleden
Hii,
Wat jammer dat we niet de enige zijn die dit meemaken. Mijn vriend en ik zijn ook al jaren samen en sinds een paar maanden samenwonend. Eerst geloofde hij nieteens dat ik zwanger was. En na de echos toont hij helemaal geen intresse. Alsof alle liefde weg is. Als je erover wilt praten stuur mij maar een berichtje.
❤️
2 jaar geleden
Reactie op Sonya2024
Hii,
Wat jammer dat we niet de enige zijn die dit meemaken. Mijn vriend en ...
Hij is mee geweest naar de echo en was juist heel enthousiast. Zelfs bij het vertellen aan zijn ouders lieten zijn vader en hijzelf een traantje. Dus snap zijn gedrag echt niet…. Ik ga je een pb sturen!
2 jaar geleden
@mommyxx vreselijk meis. Je mag mij altijd berichten!! Ik ben ook alleenstaande moeder geweest, vanaf mijn 13de week in de zwangerschap.
2 jaar geleden
Reactie op VeroniqueJ
@mommyxx vreselijk meis. Je mag mij altijd berichten!! Ik ben ook alleensta ...
Heb je een vriendschapsverzoek gestuurd! Dan pas kan ik berichten
2 jaar geleden
Hey, niet met deze zwangerschap, maar met mijn eerste zat ik in een zeer slechte relatie. Hij deed voor de buitenwereld wel alsof die het kindje wou hebben maar in realiteit was dat totaal niet zo. Ik stond er vrijwel alleen voor maar voelde al snel een band met mijn baby en dat heeft ervoor gezorgd ik ben gaan vechten voor mezelf en haar. Mijn advies is kies voor jezelf en je kleine wonder en laat hem links liggen, aan jou verhaal te horen is hij het het echt niet waard. Als later blijkt hij toch volwassen is en er voor zijn kind wilt zijn (mijne was dat niet en daar ben ik alleen maar blij om) dan kunnen jullie dat altijd nog uitvogelen maar in deze periode hoor jij gewoon te genieten van de prille zwangerschap en hoor je door je gelieften juist lekker verwend te worden. Wij vrouwen/moeders zijn supersterk en hoe moeilijk het ook is kunnen we veel meer aan dan we soms denken. Een kindje is voor altijd en brengt je zo ongelofelijk veel geluk en liefde, de liefde tussen moeder en kind is het allermooiste wat er is daar kan geen man tegenop vind ik haha.
Ik zit nu op nummer 3 en als het goed is onze laatste. Tegenwoordig ben ik met een superlieve leuke man/vader die mijn oudste als eigen ziet en behandeld en ik had het voor geen goud anders gewilt.
Ik hoop dat je eruit komt en ergens toch kan focussen op jouw eigen geluk, en wie weet wat de toekomst brengt. Hoe dan ook komt het altjd wel weer goed <3
2 jaar geleden
mannen zijn eigenlijk in dat gebied wel zwak , heel rot om misschien te zeggen maar beter dat hij nu al weg is dan na je bevalling een vrouw kan genoeg in haar eentje ! Geloof me
vorig jaar
Wat vreselijk om te horen! Je verdiend zoveel beter dan dit gedrag van hem.
Hier ook in diepe gedachten.
Ben er achter gekomen dat mn vriend verliefd is geworden op een ander en er achter mijn rug om mee bezig is geweest. Zelfs om plannen te maken om mij achter te laten met het huis en alles.
Hij geeft nu aan meer van mij te houden maar eerlijk geloof ik er niet veel meer van..
Ik ben me nu goed aan het verdiepen in het alleenstaande moederschap.
Ik snap goed hoe rot je je zal voelen en hoe alleen je je voelt. We zijn er voor je!
vorig jaar
Mijn idee; laat hem eens lekker in de sop gaar koken, en doe eens een paar dagen niks op z’n appjes en gedoe uit. Als jij er voor kiest het zelf te doen: meid dat redt je echt wel! Wat een rust en zaligheid met zo’n kleintje. Ik doe ook 24/7 de opvoeding van onze dochter. Makkelijke meid, nachten soms pittig, maar alles waard als je haar snoet weer ziet, het is enig samen en met al het getut. Misschien moet je duidelijk aangeven dat je de keuze gaat maken het alleen te doen als jullie niet op 1 lijn kunnen komen de komende weken. Wellicht dat dat hem wat wakker schud. Dit gedoe van hem, heb je echt geen zin in al die tijd, en dan krijg je straks nog de opvoeding verdeling. Komt goed meid, denk eerst eens lekker na wat je wilt, heb een gesprek en dan volgt het wel 🍀😘
vorig jaar
Dank jullie wel voor de lieve reacties. Vriend en ik zijn nog steeds samen, het gaat stukken beter. Hij heeft trauma's en heeft eerder veel gedronken. We hebben veel hulp. Iemand die wekelijks bij hem langskomt en iemand die voor ons samen ook veel langskomt. Dat helpt enorm en zal ik andere meiden ook aanraden die in de knoop zitten. Het gaat stukken beter en zijn gedrag was echt niet normaal. Het gaat nog met vallen en opstaan...
vorig jaar
Ook een tip is stevig ouderschap ! Komt om de twee maanden even langs om te kijken hoe het gaat thuis en even kletsen met jullie allebei hoe het gaat
vorig jaar
Reactie op Gabrielle2000
Ook een tip is stevig ouderschap ! Komt om de twee maanden even langs om te ...
Zoiets krijgen wij nu. Ze komt eerst zelfs wekelijks langs en kan in van alles ondersteunen. Hele fijne vrouw waar ik mijn verhaal kwijt kan.