Ik ben benieuwd. Wie heeft er al een kindje en wanneer werd de 1e geboren. De verloskundig geeft aan dat bij de meeste 1e zwangerschappen je overtijd gaat, maar juist in mijn omgeving hoor ik bijna alleen mensen die bij de 1e juist vroeger waren. Ik ben gewoon nieuwsgierig. Ik moet zeggen dat ik het nog zo druk heb dat ik liever heb dat die later komt. Ben nu bijna 34 weken dus hij moet sowieso nog even wachten. We wonen nog bij me vader en hoop toch echt in ons eigen huis te wonen als die komt 😊
36+3 Vroeg gebroken vliezen, ze was er gewoon klaar voor! Geen couveuse of NICU, was een pitbull. M’n gevoel zegt dat deze baby ook wel eerder komt dan 40 wkn. Nu 31 wkn
36+2, geen moment van ons gescheiden geweest dus al heel sterk. Mocht na twee dagen mee naar huis.
Ik ben nu 35+3, gevoelsmatig gaat mijn laatste week in en is alles na 36+2 overtijd. Ik zie het wel, ben er wel relaxed onder inmiddels.
Mag nog even wachten, want ik ben nog niet helemaal klaar en zou graag de 37 halen. Gevoelsdingetje.