60 Reacties

21 dagen geleden

Mijn eerste met 39.3 en tweede 40.3! Heb het idee deze wel iets eerder komt zoals de eerste

21 dagen geleden

Reactie op M_1986

Eerste zwangerschap spontaan bevallen met 39+1
Ik ben overigens zelf ook eerste kind en mijn moeder is ingeleid met 42 weken 😅

21 dagen geleden

1e: 38 weken 2e: 38.3 weken Nu zwanger van de derde en ook sterk het idee dat deze eerder gaat komen, al hoop ik dat ik de 37 weken ga aantikken! 💙🩷

21 dagen geleden

1e kindje was met 39+4 dagen En ons 2e kindje was met precies 40 weken 3e nu word keizersnede dus word met 39weken gehaald. Eerste 2 ook keizersnede maar wel dat werden spoedkeizersnedes nadat mn weeën waren begonnen en vliezen gebroken ze lagen helaas allebei verkeerd om op de natuurlijke manier geboren te kunnen worden wat pas na een aantal cm ontsluiting gezien werd

21 dagen geleden

40+6. Bevalling van 20/22 uur

21 dagen geleden

Haha zoals ik nu de antwoorden lees dus geen touw aan vast te knopen. 😂 heel wisseld

21 dagen geleden

Eerste bevalling met 40+5 Tweede bevalling met 40+2 Ben benieuwd wat het nu gaat worden….

21 dagen geleden

Eerste bevalling precies 40 weken ben benieuwd naar de tweede

21 dagen geleden

40+5

21 dagen geleden

38+3 met een inleiding, wegens nierstuwing

21 dagen geleden

41+5 ingeleid, hoop dit niet nog een x mee te maken 🫣

21 dagen geleden

Precies 40 weken ingeleid. Bevalling van 21u.

21 dagen geleden

39+1 bij mijn eerste 😊 Maar ik moet zeggen dat ik aan het begin van mijn zwangerschap verbaasd was dat de echoscopiste mijn uitgerekende datum een week later zette dan ik van te voren had berekend. 😅 dus als ik mijn eigen berekening had gedaan dan was ik met 40+1 bevallen haha

20 dagen geleden

Ik met 39+3 bij de eerste. Met 39+0 en 39+2 gestript omdat ik er mentaal klaar mee was. Gelukkig was mijn dochter er ook klaar voor. Had niet geweten hoe ik me had gevoeld als ik tot over de 40 weken had gelopen. Wat een drama

20 dagen geleden

37+2 bij de eerste spontaan bevallen. Hoop dat zij wat langer blijft zitten, want mijn zoontje had nog prematuur gedrag, waardoor de eerste weken echt pittig waren. Hij was nog te zwak om te drinken.

20 dagen geleden

Eerste bevalling 39+1 was een spontane bevalling.

20 dagen geleden

41+1 dmv een inleiding

20 dagen geleden

40+6, daarna 40+5, (toen laten strippen s morgens anders werd het denk ik ook 40+6 bij de 2e)

20 dagen geleden

41+1 ingeleid

20 dagen geleden

Eerste 39 +4 ingeleid Voor de 2de word ik ook rond week 39 ingeleid