20 Reacties

één maand geleden

Geen ervaringen of tips, maar wil je heel veel sterkte wensen ❤️🍀

één maand geleden

Wat heftig zeg, heel veel sterkte 💛

één maand geleden

Heb dit bij mijn eerste ook gehad. Je laten in de meeste gevallen nu de natuur hun werk doen omdat jou lichaam op dit termijn vruchtwater nog steeds aanmaakt. Mocht het gevaarlijk worden voor de baby's dan worden ze gehaald maar tot die tijd doen ze niet veel en is het wachten. Is een best moeilijke tijd dit. Ik wens je heel veel sterkte en kracht.

één maand geleden

Heel veel sterkte 😘

één maand geleden

Veel sterkte 😘

één maand geleden

Ik zit in exact het zelfde situatie alleen geen tweeling ook overgeplaatst naar andere kant van het land ver van familie en me zoontje

één maand geleden

Jeetje, wat spannend zeg. Heel veel succes en sterkte!

één maand geleden

Hoi, allereerst heel veel sterkte! Zelf heb ik het niet meegemaakt, maar mijn moeder wel tijdens de zwangerschap van mijn broer. Haar vliezen braken met 20 weken al en heeft toen al die tijd plat in het ziekenhuis gelegen. Zodra ze stond begonnen de weeën. Uiteindelijk heeft ze het volgehouden tot 35 en toen is mijn broer geboren. Helemaal gezond gelukkig. Hoop voor je dat alles goed zal blijven gaan 🍀

één maand geleden

Al erg bedankt voor jullie berichtjes 🍀💞

één maand geleden

Helaas hier hetzelfde aan het meemaken op dit moment. Zwanger van een tweeling. Dinsdagavond zijn vliezen gebroken van baby b. Met spoed overplaatst naar Isala Zwolle. Ook ver van huis. Ook daar nog een zoontje van bijna 3 die heel verdrietig is omdat mama weg is. En ik mis hem ook ontzettend. Hier zijn nu sinds gisteravond ook de longrijpers ingewerkt en weeënremmers gestopt. Dus ik weet nagenoeg exact wat je meemaakt. Ik zou ook zo graag willen weten wat ons te wachten staat en de jongens zo lang mogelijk binnen willen houden. Maar helaas kan niemand voorspellen hoe het gaat lopen🥺

één maand geleden

Ik ben vandaag ook 28 weken zwanger

één maand geleden

Reactie op Robin19901

Helaas hier hetzelfde aan het meemaken op dit moment. Zwanger van een tweel ...
Ohh jeetje!! Ik lig toevallig sins maandagavond ook in Isala Zwole

één maand geleden

Reactie op Robin19901

Heel veel kracht! De kleintjes missen thuis is het ergst! En niet weten wanneer er wat gaat gebeuren ook niet..

één maand geleden

Reactie op Robin19901

Heel veel sterkte. Leef met jullie mee

één maand geleden

Wat vervelend voor je! 5 jaar geleden bij mijn eerste zwangerschap braken mijn vliezen ook spontaan met 31+4weken en liep het vruchtwater helemaal leeg. Gehaast naar het ziekenhuis gebracht voor inderdaad ook weeënremmers en spuitjes voor de longrijping. Wat ik me nog kan herinneren is dat dat maar voor de duur van 48uur was en ze je daarna van het infuus halen en ze in principe “niks meer voor je kunnen doen” en de natuur maar z’n gang laten gaan.. vervolgens kwam bij mij wel spontaan de bevalling opgang en met 31+6 bevallen van een zoon. Wel daarna 2 maanden in het ziekenhuis gelegen maar alles is goed gekomen en hij gaat nu naar school! De ziekenhuizen zijn erg bevoegd en bekwaamd in dit soort situaties. Ik hoop voor je dat je baby’s toch nog even lekker blijven zitten. Veel sterkte 🍀

één maand geleden

Hoe gaat het nu met je? 🍀

één maand geleden

Ik zit in een soortgelijke situatie helaas. Vorige week ook gebroken vliezen met een termijn van 28+3 en zwanger van een tweeling . Ook opgenomen ver weg met dezelfde reden geen ziekenhuis in buurt die ze kunnen opvangen mocht ik toch bevallen. Wij hebben thuis ook nog een jongentje van 3 jaar en het is inderdaad heel lastig. Bij mij zijn we nu dus alweer een week verder en gelukkig doen ze het goed in de buik. Maar het wordt gewoon uitzitten ben ik bang …

één maand geleden

Reactie op Charlotte13579

Hoe gaat het nu met je? 🍀
Het gaat wel redelijk nu met mij. Lig al meer dan 2 weken in het ziekenhuis. Met de twee kleintjes gaat het nog steeds goed in de buik. Laatste dagen veel bloedverlies gehad (netals je ongesteld bent) maar dat is prima dus daar vertrouw ik op. Sinds vandaag heb ik last van indalingsweeen die veel pijn doen. Maar voor alsnog gaat het met de kleintjes prima. Alleen heb vreselijk heimee naar huis....

één maand geleden

Reactie op marjoleinvd

Ik zit in een soortgelijke situatie helaas. Vorige week ook gebroken vlieze ...
Helaas wel :( 😞 heel veel sterkte ! En veel kracht toegewenst komende tijd!

17 dagen geleden

Na een maand in het ziekenhuis gelegen te hebben mag ik hoog waarschijnlijk morgen naar mijn eigen regio ziekenhuis worden overgeplaatst! Ik ben morgen namelijk alweer 32 weken :o ik ben al heel blij hoe ver ik mag komen maar het is een ernorme onzekere spannende tijd mer weinig afleiding. Door het continue vruchtverlies en bloedverlies is het heel spannend. De ene keer ook weer meer dan de andere keer.