13 Reacties
vorig jaar
Ik heb de Vulpes Goods pro. Ben er heel tevreden mee! Makkelijk in te stellen apparaat en ik haal er zelf heel veel uit 馃憤馃徎
vorig jaar
Reactie op Anoniempie123
Ik heb de Vulpes Goods pro. Ben er heel tevreden mee! Makkelijk in te stell ...
Wat fijn! Ik las wat verhalen dat het leegschenken heel moeilijk gaat, is dat ook zo of valt het wel mee? En blijft hij gewoon goed zitten zodat je wat dingetjes kan doen?
vorig jaar
Ik heb heb hem en ben er echt ontzettend blij mee! Ik kolf elke voeding dus gebruik hem ook echt intensief. Je moet wel verschillende onderdelen schoonmaken maar ik vind het persoonlijk niet te veel werk. Hij blijft ook goed in je bh zitten alleen moet je wel rechtop blijven en niet gaan bukken dan loopt de melk er uit
vorig jaar
Reactie op LiefsAnouk
Ik heb heb hem en ben er echt ontzettend blij mee! Ik kolf elke voeding dus ...
Thanks! En is alles dan wel weer goed droog voor de volgende kolfbeurt?
Fijn dat hij goed blijft zitten dat is wel echt belangrijk
vorig jaar
Reactie op littlemiracle!
Thanks! En is alles dan wel weer goed droog voor de volgende kolfbeurt?
Fi ...
Daar kan ik geen antwoord op geven eigenlijk. Ik droog hem gewoon direct af als ik hem schoongemaakt heb of heb hem in de sterilisator die ook droogt 馃槉
vorig jaar
Ik heb hem ook. Ik kolf ook fulltime en ik vind hem onhandig met het uitgieten van de melk. Ik heb niet heel veel productie dus elke druppel telt voor mij, maar hij morst ontzettend doordat de melk terugloopt en sommige onderdelen soms loslaten. Ook vind ik hem soms pijnlijk omdat je niet goed kan zien hoe je je borst erin legt dus het is altijd maar op hoop van zegen. Ik zou hem voor die prijs niet aanraden.
vorig jaar
Ik was tevreden over de Vulpes Goods pro! Ik heb hem wel maar 1 week gebruikt omdat m鈥檔 productie (ondanks kolven) terugliep en ik dus overgestapt ben op flesvoeding voor onze zoon.
Ik haalde hier meer ml uit dan uit de gehuurde kolf uit het ziekenhuis.
Ook fijn om je handen vrij te hebben tijdens het kolven.
Nadeel is wel echt het schoonmaken, vond ik.
vorig jaar
Reactie op Jsjekejen
Ik heb de Vulpes Goods afgelopen week aangeschaft, ben er superblij mee! We ...
Ik heb hem inmiddels ook in huis, nu 2x gebruikt. Haal er nog niet perce meer uit dan met de medela kolf maar is ook even zoeken welk programma het beste voor me werkt. Het is in ieder geval heel fijn om mijn handen vrij te hebben!
Welke stand gebruik jij?
vorig jaar
Reactie op littlemiracle!
Ik heb hem inmiddels ook in huis, nu 2x gebruikt. Haal er nog niet perce me ...
Eerste keer had ik vrijwel niks eruit, maar inmiddels gelukkig wel flink wat melk. Ik doe altijd standaard op de hoogste stand, dan komt naar mijn idee het meeste eruit. Maar geen idee of het zo werkt 馃榿