Zoals hier boven staat, weet iemand waar ik lege kratjes bier kan krijgen. Voor het verhogen van me bed, of eventueel iets anders waarmee ik me bed kan verhogen zonder klossen
Niemand in de familie/ buurt waar je dat aan zou kunnen vragen.?
Of gewoon bij de supermarkt zelf vragen.
Zal vast een bijzondere vraag zijn, maar je weet het niet😉
Ik zou eens bij je lokale supermarkt vragen.
Waarom geen klossen?
Advies was hier wel echt klossen en als je wel bier kratjes wil gebruiken er dan ook plank of een stoeptegel op de leggen zodat het gewicht wat beter verdeeld.
Je kan ook een matras extra erboven op leggen
Ik heb ze bij mijn vorige bevalling gewoon in de supermarkt gehaald (jumbo) onze supermarkt stond er niet vreemd van op te kijken en gaf aan dat er wel vaker mensen vragen om kratjes
Ik heb zelf jarenlang achrer de balie van een supermarkt gestaan en met enige regelmaat kwamen mensen vragen om lege kratjes voor onder de bedpoten. Je betaalt dan het statiegeld voor een leeg krat (€1,50) en als je ze niet meer nodig hebt, lever je ze gewoon weer in.
Ik zou eens bij je lokale supermarkt vragen.
Waarom geen klossen?
Advies w ...
Waarom idd niet gewoon klossen?
Kennis van mij had ook bierkratten en dat bed zakte er doorheen 😅 Vond dat geen relaxte gedachte dus wij hebben het bij klossen gehouden.
Wij hebben zelf van houten balken klossen gemaakt. Wij hebben een boxspring, 4 kleinere aan de zijkanten, 2 dubbel zo breede in de midden. En dan heb je de perfecte hoogte, ik had geen krukje nodig om in bed te komen. We ff wat meer moeite natuurlijk.
Sowieso was onze boxspring al erg hoog, en hoefde de klossen niet meer dan 13cm te zijn, om de minimale hoogte te bereiken.
Hier kan je kosteloos klossen voor je bed aanvragen o.a.
https://www.medipoint.nl/advies/productadvies/zwanger/kraamhulpmiddelen?utm_campaign=see-fase-24baby&utm_source=tijdlijn-app_see-fase&utm_medium=mini-ad-kraamhulpmiddelen&utm_content=link