13 Reacties

2 maanden geleden

Niemand in de familie/ buurt waar je dat aan zou kunnen vragen.? Of gewoon bij de supermarkt zelf vragen. Zal vast een bijzondere vraag zijn, maar je weet het niet😉

2 maanden geleden

Bij de meeste supermarkten kan je lege kratten tegen statiegeld kopen en later tegen statiegeld terug brengen

2 maanden geleden

Zal idd familie, vrienden, buren vragen. Als die niks hebben gwn de supermarkt manager vragen met uitleg. Zegt vast geen nee

2 maanden geleden

Ik verhoog mijn bed tzt met een extra matras. Kun je als de kraamzorgdag erop zit weer normaal je bed in rollen

2 maanden geleden

Ik zou eens bij je lokale supermarkt vragen. Waarom geen klossen? Advies was hier wel echt klossen en als je wel bier kratjes wil gebruiken er dan ook plank of een stoeptegel op de leggen zodat het gewicht wat beter verdeeld. Je kan ook een matras extra erboven op leggen

2 maanden geleden

Ik heb ze bij mijn vorige bevalling gewoon in de supermarkt gehaald (jumbo) onze supermarkt stond er niet vreemd van op te kijken en gaf aan dat er wel vaker mensen vragen om kratjes

2 maanden geleden

Ik heb zelf jarenlang achrer de balie van een supermarkt gestaan en met enige regelmaat kwamen mensen vragen om lege kratjes voor onder de bedpoten. Je betaalt dan het statiegeld voor een leeg krat (€1,50) en als je ze niet meer nodig hebt, lever je ze gewoon weer in.

2 maanden geleden

Reactie op M_1986

Ik zou eens bij je lokale supermarkt vragen. Waarom geen klossen? Advies w ...
Waarom idd niet gewoon klossen? Kennis van mij had ook bierkratten en dat bed zakte er doorheen 😅 Vond dat geen relaxte gedachte dus wij hebben het bij klossen gehouden.

2 maanden geleden

Reactie op Moosje221

Waarom idd niet gewoon klossen? Kennis van mij had ook bierkratten en dat ...
Klopt daar waarschuwden ze hier ook voor.

2 maanden geleden

Reactie op Moosje221

Waarom idd niet gewoon klossen? Kennis van mij had ook bierkratten en dat ...
Omdat ik 2 eenpersoons boxsprings heb zonder poten, lijkt me niet erg stabiel met klossen.

2 maanden geleden

Wij hebben zelf van houten balken klossen gemaakt. Wij hebben een boxspring, 4 kleinere aan de zijkanten, 2 dubbel zo breede in de midden. En dan heb je de perfecte hoogte, ik had geen krukje nodig om in bed te komen. We ff wat meer moeite natuurlijk. Sowieso was onze boxspring al erg hoog, en hoefde de klossen niet meer dan 13cm te zijn, om de minimale hoogte te bereiken.

2 maanden geleden

Ik werk in een supermarkt en dat kan je daar gewoon krijgen. Uiteraard betaal je wel statiegeld

2 maanden geleden

Hier kan je kosteloos klossen voor je bed aanvragen o.a. https://www.medipoint.nl/advies/productadvies/zwanger/kraamhulpmiddelen?utm_campaign=see-fase-24baby&utm_source=tijdlijn-app_see-fase&utm_medium=mini-ad-kraamhulpmiddelen&utm_content=link