20 Reacties
3 maanden geleden
Ik voel de baby al sinds heel erg vroeg in de zwangerschap. Dat begon ook rond me onderbuik als een soort bubbeltjes. Nu met 22 weken voel ik de baby overal in me buik en zelfs soms al rond me ribben. De bewegingen zijn veel krachtiger ik voel hem draaien en schuiven en soms echt een schop geven. Het is ook al aan de buitenkant te zien als hij beweegt. Dit verschilt per persoon en waar je placenta ligt
3 maanden geleden
Onder in mn buik. Onder mn navel in ieder geval. Placenta ligt aan de achterkant.
3 maanden geleden
Mijn placenta ligt voor rechts. Ik voel hem constant. Gisteren had ik een flinke schop. Ik ben nu wel bijna 22 weken al. Ik voel hem sinds week 16 ongeveer met golfjes en plopjes
3 maanden geleden
Hier 21+2 zwanger van de 1ste en placenta aan de voorkant. Ondanks dat, beukt baby er gewoon doorheen. Het is te zien en voelen (aan de buitenkant, mn vriend voelt hem nu ook). Ik voel nog steeds golfjes en plopjes, maar soms ook echt wel schoppen? Echt alsof iemand met zn vinger tik geeft op je huid, maar dan in m'n buik. Dan kan ik dus ook echt die plek op m'n buik even naar boven zien wippen.
3 maanden geleden
Reactie op Manonetje3
Hier 21+2 zwanger van de 1ste en placenta aan de voorkant. Ondanks dat, beu ...
Dus eigenlijk op alle plekken bij m'n buik , onder de navel. Echt waar m'n baarmoeder zit.
3 maanden geleden
Ik ben 19 weken en sinds 1 week voel ik de baby echt heel intens en daarvoor altijd “met twijfel” maar dat bleek toch wel de baby te zijn. Ik voel het nog best laag, bij me onderbroek rand. Het voelt gewoon echt als een klein schopje, misschien een soort kleine samentrekking maar wel met een schokje naar buiten haha - het het zelfs al kunnen filmen
3 maanden geleden
Reactie op jhzzee
Ik voelde haar sinds een week of 2 onder mijn navel best harde trappen geve ...
Idem hier 😮💨 hele dagen zit ze daar te schoppen. Ze ligt met haar voeten beneden, dus continue feest. Alsof ze tegen mn baarmoeder mond schopt. Mn maag heeft ze (even afkloppen) pas 1x ondenkt 🤣
2 maanden geleden
Voel hem steeds onderin de buik bij m’n blaas ongeveer. Continu dezelfde plek, ben benieuwd of dit “normaal” is? Aangezien hij natuurlijk ook wel draait etc..
2 maanden geleden
Op dit moment voel ik de kleine heel veel onderin rond de navel en soms in de zij ben nu bijna 21 weken