8 Reacties
4 dagen geleden
Kan ook goed buikgriep zijn hoor! Gaat heel erg rond, hier ook net gehad. Vervelend, maarja niks aan te doen!
4 dagen geleden
Sommige vrouwen voelen zich ‘raar’ voor een bevalling, je lichaam kan zich idd legen voor een aankomende bevalling.
Maar dit wat je noemt zijn natuurlijk dingen die vaak ‘achteraf’ worden benoemd als signalen.
Zolang je geen weeen hebt, is er ook geen bevalling gaande.
Er heerst wel allerlei griep en buikgriep dat zou het ook kunnen zijn.
Als je ook hoofdpijn hebt en een ‘strakke gevoel in je bovenbuik’ dan zou ik wel de vk bellen ivm zwangerschaps vergiftiging..
En anders even afwachten wat de dag je gaat brengen aan toenemende rugpijn en buikpijn/kramp.
Ik ben morgen 36 weken en had dit dus van de week ook en had gewoon de 🤧 griep te pakken. Gewoon helemaal niet lekker dus. Maar goed iedereen is anders.
4 dagen geleden
Ik herken dit heel erg ook last van sukkel al een week door met krampjes enzo 🤣 allemaal voorbereiding denk ik vind het ook mega spannend een tip als je vaak wakker wordt door maagzuur op spugen zou ik misschien even vragen naar omeprazol en zeker als jij het niet vertrouwt of een vermoeden hebt altijd de vk bellen
3 dagen geleden
Reactie op Simone4321
Kan ook goed buikgriep zijn hoor! Gaat heel erg rond, hier ook net gehad. V ...
Heb ik in mijn vorige zwangerschappen helaas ook met 38 en 39 weken gehad. Pfoe.. ik maar hopen dat het een voorteken was maar helaas 😭
@TS als je geen weeën erbij hebt gewoon uitgaan van een virusje en lekker rustig aan doen
één dag geleden
Bedankt allemaal voor jullie reacties! 🫶🏼 Uiteindelijk bleek het waarschijnlijk te komen door het extreme bewegen van de baby en doordat ik op m’n linkerzij had geslapen > waarschijnlijk teveel druk op lever en galblaas, waardoor een soort verzuring ontstond. Nooit eerder van gehoord, maar wel blij dat het duidelijk werd.
Daarnaast is het ook niet volledig overgegaan, dus hopelijk is het ook een eerste voorbereiding op de komende bevalling 😊