16 Reacties
10 maanden geleden
Ja dat deed ik ook maar dat loopt inderdaad onhandig haha! Ik heb nu een Dooky besteld, een doek die op bijna elke kinderwagen past en de zon tegen houdt. Ik hoorde van een vriendin dat dit beter werkt dan een parasol. Ik ga het ervaren!
10 maanden geleden
Ik maak gebruik van een Dooky doek 😊 en vind het erg handig in gebruik. Het biedt goede bescherming tegen de zon. Ik let er wel goed op of er voldoende luchtcirculatie is, zodat de kinderwagen niet te warm wordt. Maar dat kan eenvoudig omdat je de doek wat hoger of lager vast kan maken.
10 maanden geleden
Onze zonneklep van de wandelwagen kun je nog wat verder naar beneden doen als de rits los is
10 maanden geleden
Reactie op xxnatasjaxx1
Onze zonneklep van de wandelwagen kun je nog wat verder naar beneden doen a ...
Zo'n kap heb ik ook. En toch schijnt dan nog steeds de zon in de bak en precies in de snuutjes. Voor nu laat ik lekker de zon in de wagen schijnen, ze doen vanzelf de ogen dicht en/of draaien het hoofd. Als de zon straks krachtiger wordt dan zie ik wel weer verder (beginnend met zonnebrandcrème)
10 maanden geleden
Ik leg een grote hydrofiel over de kap als de zon op haar gezicht schijnt. Zo vaak is dat namelijk niet en dan vind ik het zonde te investeren in iets wat over die bak moet waar ze over 3 maanden alweer uit gaat
10 maanden geleden
ik heb deze vandaag ontdekt. zit vast onder mn kinderwagen kap. ideaal! je kan zoiets vast wel los kopen..

10 maanden geleden
Reactie op Annacappuccino2024
Ja dat deed ik ook maar dat loopt inderdaad onhandig haha! Ik heb nu een Do ...
Thanks ik heb net een Dooky gescoord op vinted!