16 Reacties

10 maanden geleden

Vroeger inderdaad een parasol gehad, nu een nuna kinderwagen die het zonnescherm aan de kap vast heeft zitten.. beiden prima!

10 maanden geleden

Ik gebruik zonnebrand en een zonnebril ☀️

10 maanden geleden

Ik ga voor een parasol ☺️

10 maanden geleden

Ja dat deed ik ook maar dat loopt inderdaad onhandig haha! Ik heb nu een Dooky besteld, een doek die op bijna elke kinderwagen past en de zon tegen houdt. Ik hoorde van een vriendin dat dit beter werkt dan een parasol. Ik ga het ervaren!

10 maanden geleden

Ik vind dit ook heel lastig!! Zonnebrand mag nog niet onder 6 maanden las ik ergens. Onze zoon blijft dan ook gewoon in de zon kijken, draait zelf niet weg, knijpt hooguit even z’n oogjes dicht en dan weer open. Ik volg dus even voor tips

10 maanden geleden

Ik maak gebruik van een Dooky doek 😊 en vind het erg handig in gebruik. Het biedt goede bescherming tegen de zon. Ik let er wel goed op of er voldoende luchtcirculatie is, zodat de kinderwagen niet te warm wordt. Maar dat kan eenvoudig omdat je de doek wat hoger of lager vast kan maken.

10 maanden geleden

Ik heb dit bij mijn kinderwagen. Ideaal, zorgt voor voldoende luchtcirculatie nog Maar heb dan wel een Joolz..

10 maanden geleden

Onze zonneklep van de wandelwagen kun je nog wat verder naar beneden doen als de rits los is

10 maanden geleden

Reactie op rjv1997

Ik heb dit bij mijn kinderwagen. Ideaal, zorgt voor voldoende luchtcirculat ...
Waar heb je dit vandaan? Ik heb ook een joolz (geo3)

10 maanden geleden

Reactie op xxnatasjaxx1

Onze zonneklep van de wandelwagen kun je nog wat verder naar beneden doen a ...
Zo'n kap heb ik ook. En toch schijnt dan nog steeds de zon in de bak en precies in de snuutjes. Voor nu laat ik lekker de zon in de wagen schijnen, ze doen vanzelf de ogen dicht en/of draaien het hoofd. Als de zon straks krachtiger wordt dan zie ik wel weer verder (beginnend met zonnebrandcrème)

10 maanden geleden

Ik heb toch maar een parasol besteld. Dooky vind ik niks, omdat ik dan mijn kind niet meer kan zien en zij mij ook niet. Zon in de wagen laten schijnen vind ik geen optie; ook lentezon kan echt verradelijk zijn..

10 maanden geleden

Ik leg een grote hydrofiel over de kap als de zon op haar gezicht schijnt. Zo vaak is dat namelijk niet en dan vind ik het zonde te investeren in iets wat over die bak moet waar ze over 3 maanden alweer uit gaat

10 maanden geleden

Wij hebben een parasol, maar nu staat de zon soms nog te laag waardoor dit niet echt werkt. Heb ook nog een dooky thuis, die kan je overigens ook gebruiken aan je maxicosi, dus die moet ik voortaan maar meenemen.

10 maanden geleden

Reactie op RVDV2024

Waar heb je dit vandaan? Ik heb ook een joolz (geo3)
Toentertijd erbij gekocht, 4 jaar geleden (kinderwagen is nog van de oudste) Google ?

10 maanden geleden

ik heb deze vandaag ontdekt. zit vast onder mn kinderwagen kap. ideaal! je kan zoiets vast wel los kopen..

10 maanden geleden

Reactie op Annacappuccino2024

Ja dat deed ik ook maar dat loopt inderdaad onhandig haha! Ik heb nu een Do ...
Thanks ik heb net een Dooky gescoord op vinted!