14 Reacties
2 maanden geleden
Ik heb het ook continu warm! Zeker na het douche als ik me gezicht ingecremed heb zweet ik het er gewoon weer vanaf. De enige tips die ik heb is veel in de schaduw/koele plekken blijven en zo dun mogelijk aankleden en heel veel water drinken
2 maanden geleden
Echt verschrikkelijk! Op mijn werk hebben we geen airco en het was gisteren gewoon 30 graden in mijn lokaal. Toen ik thuis was gelijk een koude douche genomen en uitgestoomd in de airco. Gelukkig is het vandaag een stuk koeler. Ben continue mijn gezicht aan het deppen.
2 maanden geleden
Hier precies het zelfde niet grappig.
Als ik thuis ben loop ik ook op dit moment in een korte broek
2 maanden geleden
Ik heb het ook zo ontzettend warm dat ik wel kan janken! Haha combi warmte met hormonen is funest. Slaap ook slecht door de warmte, dus ben nu even niet de leukste versie van mezelf. Loop thuis in een bikini 🙈. Zeg het niet snel, maar kan niet wachten op de herfst! En zó veel respect voor de vrouwen die nu tegen het eind van de zwangerschap lopen! 🥵
2 maanden geleden
Pfff hier hetzelfde. Iedereen liep vanochtend in een lange broek en jas en ik liep in m’n zomerjurk 🤣 ik kan niet wachten tot de herfst!! En thuis als ik klaar ben met werk gaat direct alles uit en loop ik alleen nog in m’n ondergoed hahaha. Ik heb het normaal altijd IJSKOUD. Nu weet ik dat ik dat liever heb dan dit 🤭
2 maanden geleden
Ja, verschrikkelijk! Ik kan al tegen de dagen opzien waarbij het weerbericht 25+ graden aangeeft 😂
2 maanden geleden
Ik heb het gevoel dat mijn lichaamstemperatuur +7 graden is ofzo. Als ik toekom op het werk na 15min fietsen heb ik een half uur nodig om weer af te koelen, met zo’n knalrode toet. Snachts slaap ik zonder deken enkel in ondergoed omdat ik bij t minste overhit 🥲 Ik denk dat t echt de hoeveel bloed en hogere hartslag is