74 Reacties
18 dagen geleden
Ik heb afgelopen weekend de meeste baby dingen gewassn, met 35 weken😋
18 dagen geleden
Ik ben nu 35 weken zwanger en heb van de week de kleertjes gewassen. Ook al is de eerste 1 week na dr uitgerekend datum geboren hou ik er rekening mee dat deze wel eens vroeger komt dus ga van de week mijn vluchtkoffer inpakken
18 dagen geleden
Ik ben sinds deze week met verlof. Ik had nog een was achterstandje van onze eigen was, dus dat doe ik eerst. In de loop van de week zijn de baby spullen aan de beurt!
18 dagen geleden
Ik ben 35 weken, tot en met maat 56 gewassen en opgeruimd. Vluchttas is 3/4 wel klaar, ook voor de kleine, nu die van zoontje klaar zetten.
Ik ben wat vroeg, maar mijn eerste bevalling startte ook eerder dan verwacht.
Daarna de reguliere was weer doorpakken en het huis op orde maken. Man helpt veel.
18 dagen geleden
Uit m’n vorige ervaring zorg ik er nu voor dat ik met 34 weken ready ben 🫣😆
Dat ik dan in ieder geval mn vluchtkoffer klaar heb staan. Maar met 36 weken uiterlijk wel alles ‘klaar’ hebben…m’n dochter kwam onverwacht met 36 weken, halsoverkop naar het ziekenhuis waar we een paar dagen moesten blijven, dus wil nu gewoon alles klaar hebben voor die tijd. Mocht het zo zijn dat deze babyboy ook bedenkt eerder te komen ☺️
18 dagen geleden
Alle babykleertjes zijn hier al gewassen alleen nog een aantal dekentjes wassen. Vluchtkoffer staat ook al klaar alleen nog haar luiertasje kopen en klaarmaken😊. Ik heb het gevoel dat ze zich rond 37/38 weken al zal melden dus vandaar dat ik het lekker op tijd wilde hebben.
18 dagen geleden
Alles is gewasen op de boxkleden na. Vluchtkoffer staat klaar. Ik ben nu 33 weken
18 dagen geleden
Donderdag is mijn laatste werkdag voor ik met verlof ga (dan 35 weken). Vrijdag & dit weekend wil ik beginnen met de eerste babywasjes en ik wi dan ook meteen de vluchtkoffer klaarzetten. Ik verwacht niet meteen alles in 1 keer te wassen, dus begin met de essentiële & grote dingen (kleden, bed, dat wat in de vluchtkoffer moet) 😊