74 Reacties

18 dagen geleden

Ik ben morgen 35 weken en heb alles gewassen en gestreken tussen week 31 en 34 (ben rustig begonnen, niet alles tegelijk). Wil deze week de vluchtkoffer klaarmaken.

18 dagen geleden

Reactie op stelk

Ik ben morgen 35 weken en heb alles gewassen en gestreken tussen week 31 en ...
Ja klopt , voor mij week 34/35 moet alles klaar zijn qua baby kleertjes en vluchtkoffer

18 dagen geleden

Ik heb afgelopen weekend de meeste baby dingen gewassn, met 35 weken😋

18 dagen geleden

Ik ga deze week alles wassen, maar eerst me eigen was er even door heen wassen. Ben vrijdag 37 weken en aankomend weekend rustig de vluchtkoffer inpakken.

18 dagen geleden

Ik ben nu 35 weken zwanger en heb van de week de kleertjes gewassen. Ook al is de eerste 1 week na dr uitgerekend datum geboren hou ik er rekening mee dat deze wel eens vroeger komt dus ga van de week mijn vluchtkoffer inpakken

18 dagen geleden

Ik heb inmiddels bijna alles gewassen, moet alleen de boxkleden nog. Ben nu 34 weken. De vluchtkoffer moet ik nog doen, wil ik rond 36 weken klaar hebben staan

18 dagen geleden

Met 36 weken starten met baby was, eerste verlof week. En week 37 de tas klaar hebben

18 dagen geleden

Ik ben sinds deze week met verlof. Ik had nog een was achterstandje van onze eigen was, dus dat doe ik eerst. In de loop van de week zijn de baby spullen aan de beurt!

18 dagen geleden

Ik begin volgende week met wassen en de vluchttas (eerste week verlof - 36 weken). De afgelopen weken heb ik daar echt nog geen tijd voor gehad, anders was ik denk ik eerder begonnen.

18 dagen geleden

Ik ben toevallig vandaag begonnen met lakentjes enzo wassen, ik ben 35 weken!

18 dagen geleden

Ik ben 35 weken, tot en met maat 56 gewassen en opgeruimd. Vluchttas is 3/4 wel klaar, ook voor de kleine, nu die van zoontje klaar zetten. Ik ben wat vroeg, maar mijn eerste bevalling startte ook eerder dan verwacht. Daarna de reguliere was weer doorpakken en het huis op orde maken. Man helpt veel.

18 dagen geleden

Mijn plan is deze week alles klaar te hebben. Donderdag 36 weken. Dus lijkt me een mooi moment haha

18 dagen geleden

Uit m’n vorige ervaring zorg ik er nu voor dat ik met 34 weken ready ben 🫣😆 Dat ik dan in ieder geval mn vluchtkoffer klaar heb staan. Maar met 36 weken uiterlijk wel alles ‘klaar’ hebben…m’n dochter kwam onverwacht met 36 weken, halsoverkop naar het ziekenhuis waar we een paar dagen moesten blijven, dus wil nu gewoon alles klaar hebben voor die tijd. Mocht het zo zijn dat deze babyboy ook bedenkt eerder te komen ☺️

18 dagen geleden

Alle babykleertjes zijn hier al gewassen alleen nog een aantal dekentjes wassen. Vluchtkoffer staat ook al klaar alleen nog haar luiertasje kopen en klaarmaken😊. Ik heb het gevoel dat ze zich rond 37/38 weken al zal melden dus vandaar dat ik het lekker op tijd wilde hebben.

18 dagen geleden

Ik ben ineens enorm onrustig en moet alles nu klaar hebben voor mijn gevoel. Zorg vandaag dat alles gewassen en opgeruimd is en morgen zet ik de tassen klaar.

18 dagen geleden

Alles is gewasen op de boxkleden na. Vluchtkoffer staat klaar. Ik ben nu 33 weken

18 dagen geleden

Donderdag is mijn laatste werkdag voor ik met verlof ga (dan 35 weken). Vrijdag & dit weekend wil ik beginnen met de eerste babywasjes en ik wi dan ook meteen de vluchtkoffer klaarzetten. Ik verwacht niet meteen alles in 1 keer te wassen, dus begin met de essentiële & grote dingen (kleden, bed, dat wat in de vluchtkoffer moet) 😊

18 dagen geleden

Ik heb het klaar (Dacht ik) Krijg vrijdag verlof maar wil dan echt rustig aan doen of extra dingen schoonmaken/opruimen waar ik anders niet aan toe kom. (Huis is nog een beetje een bende)

18 dagen geleden

Ik heb alles al klaar! Zodat het ook tijdens het verlof niet allemaal gedaan hoeft te worden 😊 Op het moment zijn we nog op vakantie en hebben we zelfs de vluchttas en autostoel etc mee, zo'n gek idee! 🤭

18 dagen geleden

Vandaag (33+3) begonnen met de babywasjes. Alles gesorteerd en het worden minstens 7 wasmachines vol, oeps haha. Ook maar een extra droogtoren erbij gehaald 😅 Vluchtkoffer is klaar op de last minute dingen na :)