74 Reacties
18 dagen geleden
Morgen 33 weken en moet dan nog 1 wasje doen. Ben nu 2 weken bezig met tussen onze eigen normale was door de babywasjes te doen. Het droogt intens traag en heb maar 1 rek dus duurt wat langer. Ik wilde het ineens voordat mijn verlof begon gedaan hebben omdat de kamer anders zo’n zooi is in mijn verlof en dat vond ik stom😂😂
18 dagen geleden
Reactie op YaraO2020
Morgen 33 weken en moet dan nog 1 wasje doen. Ben nu 2 weken bezig met tuss ...
Ik gooi altijd bijna alles gewoon in de droger🫣🫣
17 dagen geleden
Reactie op Boysmom97
Ik vond dat ik haast had dus ook alles in de droger gedaan 😅
Herkenbaar! Ik heb sowieso met dit weer geen geduld voor dat drogen.. al moet ik zeggen dat de afgelopen dagen mooi zonnig waren maar eigenlijk gooi ik alles altijd in de droger in de winter behalve wol🙈
17 dagen geleden
Reactie op YaraO2020
Ik heb nu voor het eerst in m’n leven gekeken of iets in de droger mocht😂 ...
Ja heel veel dingen staan op dat het niet in de droger mag… maar ik doe al jaren alles wat van katoen etc is gewoon in de droger🙈🙈 ben alleen voorzichtig met dure mooie stukken van bv wol of kasjmier. En het is tot nu toe altijd goed gegaan😜 dus ik blijf het doen
17 dagen geleden
Reactie op YaraO2020
Ik heb nu voor het eerst in m’n leven gekeken of iets in de droger mocht😂 ...
Oh daar kijk ik niet naar hoor.
Alle onze eigen shirts gooi ik niet in de droger. Want die moet ik anders strijken.
Maar al het andere, dus ook alle kleding van mijn zoontje gaat gewoon in de droger
17 dagen geleden
Reactie op YaraO2020
Morgen 33 weken en moet dan nog 1 wasje doen. Ben nu 2 weken bezig met tuss ...
haha ik doe ook geen kleding in de droger behalve ondergoed handoekken beddegoed enz.
maar duurt idd wat langer dan met drogen😁
17 dagen geleden
Op dit moment 35 weken. Met 38 weken word ik ingeleid. Vandaag maatjes 50/56 gewassen. Morgen ook maar meteen 62 doen! Handig om te zien wat we nog hebben. Onze vorige dame was een zomerbaby dus ik mis nog wat warmere vestjes. Goed excuus om nog wat te shoppen.
Vluchtkoffer: oei! Maar eens aan beginnen.
16 dagen geleden
Haha ik ben ook makkelijker geworden met de droger. Komt er allemaal goed uit.
Ooit is een roze, wollen truitje in de droger beland... alles kwam er als een suikerspin uit... wekenlang roze stof uit de droger staan vissen ook.
Daardoor heel voorzichtig geworden, maar die tijd hebben we gewoon niet meer over met een tweede op komst!
16 dagen geleden
Reactie op escg
Haha ik ben ook makkelijker geworden met de droger. Komt er allemaal goed u ...
Ja precies. Wol is een van de weinige dingen die ik echt filter voor de droger🙈🙈
16 dagen geleden
Ik ben langzaam ook
Alle spullen aan het verzamelen voor de baby, me partner en mezelf. Alles wat op het lijstje staat hoef ik ma uit de kast te pakken en in een tas te stoppen.
Voor de baby ligt alles zo goed als klaar alleen nog in de tas zien te krijgen. Maar zelfs dat komt helemaal goed.
Iemand een goede tip voor een stevige reistas ? Of iets? Waar alles ik kan
16 dagen geleden
Reactie op Dylana1407
Ik ben langzaam ook
Alle spullen aan het verzamelen voor de baby, me partne ...
Ik heb een koffertje op wielen.
Met een beetje geluk kun je dan in één keer alles mee (rolstoel, maxicosi met kleine op schoot, rolkoffer rijdend naast je, man sporttas op eigen schouder.
Wishful thinking, want de koffer is wel aan de kleine kant...
16 dagen geleden
Reactie op M_1986
Ik had voor de baby de luiertas mee en voor mezelf een tas.
Zo was het ook ...
Voor de baby heb ik ook de luiertas. Voor mezelf nog niks en partner. Voor hem zou alles in een rugzak passen die heeft niet veel nodig.