74 Reacties

16 dagen geleden

Reactie op escg

Ik heb een koffertje op wielen. Met een beetje geluk kun je dan in één keer ...
Ik was ook aan het denken aan me kleine reiskoffer maar ben bang dat die te klein zal zijn🤣 voor de baby de luiertas en partner eigen rugzak.

16 dagen geleden

Reactie op Dylana1407

Ik ben langzaam ook Alle spullen aan het verzamelen voor de baby, me partne ...
Ik heb een reiskoffer. Hier zit spul voor mij en mijn man in. Luiertas voor de baby. Vorige keer was dit prima. De luiertas kan bovenop de trolley kan je zo in 1 keer rollen.

16 dagen geleden

Ik ben nu 35 +3 en ben vandaag begonnen met de eerste baby wasjes. Vluchttas pak ik morgen of overmorgen ook in. Advies is om die met 36 weken klaar te hebben staan

16 dagen geleden

Reactie op Dylana1407

Ik was ook aan het denken aan me kleine reiskoffer maar ben bang dat die te ...
Ik gebruik de luiertas als logeertas voor mijn andere zoon 🤭 de babykleding e.d. zit bij mijn koffer in, misschien geef ik dat nog aan man. Net als mijn warme trui, ochtendjas, ... oeps. De vorige keer had ik geen vluchttas en moest man nog wel een keer of wat op en neer. Ik denk dat hij twee keer lopen naar de auto nu niet zo erg vindt. Hoop ik. Haha

16 dagen geleden

Reactie op Anitavg

Ik ben nu 35 +3 en ben vandaag begonnen met de eerste baby wasjes. Vluchtta ...
Hier is het advies om met 37 weken klaar te hebben

16 dagen geleden

Als ik met verlof ga met 36 weken ga ik gelijk de 1e verlof dag beginnen met kleren wassen en vluchtkoffer en logeer tas van onze dochter inpakken

16 dagen geleden

Ik ben 32 weken en hier staat alles al klaar. Maar dat is meer op aanraden van de verloskundige omdat ik een gecompliceerde zwangerschap heb gehad tot nu toe, en ik heel vaak in het ziekenhuis beland.

9 dagen geleden

Zou het soms een meisje zijn? 😜 Vandaag het meeste gewassen met 35 +2. Volgende week de vluchtkoffer aan de beurt!

9 dagen geleden

Ik ben deze week lekker aan het wassen geweest! Ben 34+3 nu en heb ben dan nu ook zo goed als klaar. Alleen verwachten wij dat onze kleine erg klein gaat zijn dus ik moet nog wat maat 44 gaan halen en wassen.

8 dagen geleden

Ik heb gewassen rond 33 weken (ben nu 36+2). Koffer is bijna helemaal ingepakt.

8 dagen geleden

Reactie op Simone4321

Zou het soms een meisje zijn? 😜 Vandaag het meeste gewassen met 35 +2. Vol ...
Haha nou daaar mag nog wel wat roze bij😝💗

8 dagen geleden

Babykleren gewassen en ingepakt. Kamertje is klaar. Alleen onze tas nog. Ik wordt volgende week zaterdag ingeleid

8 dagen geleden

Ik ben nu 36.5 week en deze week begonnen met alles wassen van maat 50-56, beddengoed etc. Ik denk dat ik van het weekend een begin ga maken aan mijn vluchtkoffer dan ben ik 37wk. Heb wel al een lijstje in mijn telefoon wat ik mee wil nemen 🤗

8 dagen geleden

Babykleren waren met 34 weken gewassen, nu met 37 weken is mijn vluchtkoffer vrijwel af.

8 dagen geleden

Ik ben met 35+2 bevallen en ik wilde rond de 36 weken beginnen met de babywasjes... Dat was te laat dus, mocht er ooit nog een derde komen dan heb ik al met 30 weken al alles klaar, dat weet ik nu wel, haha! 😅🤣

8 dagen geleden

Reactie op Kruumelke

Ik ben met 35+2 bevallen en ik wilde rond de 36 weken beginnen met de babyw ...
Ik was omgekeerd! Bij de eerste was alles mooi af met 30 weken en kwam hij met 42. Nu was niets ingepakt tot ik elke nacht voorweeën kreeg en toen ging het inpakken snel door de stress 😂

8 dagen geleden

Babywasjes zijn klaar, vluchttas doe ik aankomend weekend dan ben ik 37weken

8 dagen geleden

Ik heb vandaag mijn bevaltas lijstje gemaakt maar die is echt zwaar uit de hand gelopen, beter teveel dan te weinig denk ik dan maar 🫣😂 ga morgen (36+2) alvast het meeste inpakken

8 dagen geleden

Ik heb gewacht tot mijn verlof (vandaag) dus ga volgende week als ik tegen de 35 weken ben alle kleertjes wassen! Vluchtkoffer doe ik pas tegen de 37 weken aan denk ik :)

8 dagen geleden

Mijn verloskundige zei oh dat hoeft pas met 37 weken je vluchtkoffer. Tot ik met 34 + 4 ineens werd opgenomen omdat de baby ongeduldig werd. Gelukkig is ze toen nog blijven zitten maar ik heb wel meteen alles gewassen en klaargezet. Voor het geval dat🫣