5 Reacties

2 jaar geleden

Sterkte! Ben inmiddels 12+4, maar bij mij lijkt het met de week gekker te worden. Hoop dat het meevalt voor je! 🙏🏼

2 jaar geleden

Hier ook vandaag 10 weken en helemaal niet lekker.. naar en slap gewoon niet lekker, nu gaat het weer wat beter zo vreemd .. echo was goed dus eigenlijk niks om zorgen over te maken en toch heb ik angst stom he

2 jaar geleden

Hier ook 10+4 en ineens veel last van misselijkheid, hoofdpijn , en gewoon een algeheel ziekig gevoel. Geen reuk of smaak. Coronatest gedaan, die was negatief. De afgelopen week juist helemaal niks gevoeld (was ook wel spannend) en ineens.. bleh! Slapen met een emmertje naast mijn bed.

2 jaar geleden

Misschien een griepje of iets van eten verkeerd gevallen? Ik ben zelf vanaf week 8 elke ochtend mega misselijk. Spuug zelf al 4 weken elke ochtend, nu met 12 weken lijkt het iets af te nemen. Succes hopelijk ben je er snel vanaf🙏🏽

2 jaar geleden

Ik was ook rond de 10 weken, Ben flink slecht geweest kon niet eten zelfs drinken kreeg ik niet afgeslikt, Uiteindelijk medicatie ervoor gekregen naar 2 dagen ging het dan wel eindelijk, En nu is het gewoon op en af avond eten is nog een drama sommige dagen eet ik wel goed door de dag en andere dagen weer helemaal niet , Soms heb ik het echt super warm en dan weer ijskoud ik dacht ook misschien aan corona omdat ik geen reuk had maar ondertussen ben ik 13weken en heb het nog steeds 🙈