252 Reacties

één maand geleden

Boerenkool😁😍

één maand geleden

Gevulde portobello met koolraap friet en komkommersalade

één maand geleden

Ik heb nog steeds geen idee wat we vanavond gaan eten. Heb zojuist alleen kimchi gemaakt 🤷‍♀️🤦🏼‍♀️😂

één maand geleden

Ik wederom niks, misschien wat erwten en wortelen. Kan amper eten zo klem zit mn maag. Voor de rest maak ik lekkerbekjes en aardappeltjes en erwten en wortelen

één maand geleden

Pitas met falafel paprika rode bieten en een yoghurtsaus met komkommer

één maand geleden

Kiprollade, aardappeltjes uit de oven en broccoli 😋

één maand geleden

Heekfilet, kerrieaardappeltjes en wortel uit de oven

19 dagen geleden

Ik heb af en toe echt geen energie om eten te koken maar we willen wel wat gezonds eten en niet wat bestellen (is hier in de buurt alleen maar pizza en patat namelijk) iemand een goede tip?

19 dagen geleden

Reactie op Boysmom97

Ik heb af en toe echt geen energie om eten te koken maar we willen wel wat ...
Ik bereid veel dingen in de ochtend wanneer ik wel energie heb voor, zo is het meestal alleen 'afmaken' in de avond

19 dagen geleden

Spicy chicken rice bowl 🤤

19 dagen geleden

Reactie op SharonHB

Spicy chicken rice bowl 🤤
Oeh! 😍 heb je een recept?

19 dagen geleden

Reactie op jhzzee

Oeh! 😍 heb je een recept?
https://shredhappens.com/spicy-chicken-rice-bowls/ Ik heb wel wat dingen aangepast naar smaak, zoals koriander vervangen door basilicum en voor de salade peterselie. Hij is in het Engels!

18 dagen geleden

Wokgroenten en kipjes 🥘

18 dagen geleden

Reactie op Boysmom97

Wij hebben sinds een aantal weken een slowcooker. Mijn man maakt in het weekend vaak een grote pan pasta saus of een curry en dit vriezen we dan in porties in. Mocht ik dan echt geen puf hebben om te koken haal ik een bakje uit de vriezer en is het een kwestie van even wat rijst/noodles/pasta koken. Ook vind ik diepvriesgroentes ontzettend handig! Scheelt een hoop tijd met snijden etc.

18 dagen geleden

Reactie op Boysmom97

Ik heb weer tijdelijk hello fresh genomen en kies dan gezonde en makkelijke recepten. Hoef ik in elk geval niet na te denken en kan ik gewoon een recept volgen 😂

18 dagen geleden

Hier staat lasagne in de oven 🙌🏼

18 dagen geleden

Reactie op Saarrr93

Ik heb weer tijdelijk hello fresh genomen en kies dan gezonde en makkelijke ...
-Nachos met bonen gehakt maïs ui beetje tomatenpuree; voelt als afhaal maar kun je zo (on)gezond maken als je zelf wilt. - Broodje rookworst met zuurkool erop - broodje hamburger - soepstarter (potje) en soepgroente in de huis hebben is altijd makkelijk. - restje uit de diepvries. - groente schillen/stukjes met krieltjes ofzo in een kom; beetje olie en kruiden erbij. Op een bakplaat evt worsvlees of kip ofzo erbij op gooien en in de oven. -omelet met ui/potje bonen/potje mais/diepvriesdoperwten. Evt met brood Dat zijn beetje mijn go to's als ik geen zin heb en niet wil afhalen. Er bestaan gezondere recepten maar als ikzelf in zo'n stemming ben heb ik zelf vaak niet de behoefte om aan een salade oid te gaan😉

18 dagen geleden

Reactie op Mamavtwee

-Nachos met bonen gehakt maïs ui beetje tomatenpuree; voelt als afhaal maar ...
Dit moest ee reactie zijn op boysmom97 trouwens...🤔 als ze geen zin heeft om te koken , niet wil afhalen en wel gezond wil eten

18 dagen geleden

Stamppot andijvie!

18 dagen geleden

Frietjes uit de airfryer met hete kip en doperwten