252 Reacties

5 maanden geleden

Asperges met krieltjes en salade😍

5 maanden geleden

Zalmburgers van de lidl op een broodje met sla, komkommer, kewpi mayonaise en siracha

5 maanden geleden

Ovenschotel paprika, salami, courgette met kaas en pasta ernaast (met nog meer kaas!)

5 maanden geleden

Ik ga vanavond denk ik macaroni maken. Nu best wel zin in, maar kan zo omslaan als ik het aan het maken ben 😂

5 maanden geleden

Gorgonzola met hamlappen en een champignon roomsaus met rijst. Lekker bij mijn ouders ahha

5 maanden geleden

HELEMAAL NIIIKSSS hahahaha oh oh oh heb toch helemaal geen eetlust 😭

5 maanden geleden

Burrito's zometeen 😍 alleen een beetje jammer dat ik nu al aan een koekje en drop zit omdat ik gewoon honger heb 😭

5 maanden geleden

Bobotie!

5 maanden geleden

Ik ga precies niks warm eten. Ik zit nu ijs te eten. Ben zo misselijk🤢. Voor mijn zoontje maak ik een zalm pasta. (Wish me luck🤮)

5 maanden geleden

Reactie op Nowie1996

Ik ga precies niks warm eten. Ik zit nu ijs te eten. Ben zo misselijk🤢. Vo ...
Ik heb deze keer weinig eetlust maar niet misselijk maar bij de vorige zwangerschap stond ik elke dag kokhalzend te koken en at ik zelf brood en fruit 😂😂 het word beter!

5 maanden geleden

Reactie op Littlemanmay2022

Ik heb deze keer weinig eetlust maar niet misselijk maar bij de vorige zwan ...
Ja hier gaat brood en fruit er ook wel redelijk goed in. Warm eten gaat al weken slecht 🙈🙈 ben nu 13+4 dus hopelijk zsm weer een beetje normaal eten

5 maanden geleden

Lekker een wrap met een plakje kipfilet komkommer en tomaat. Niks zwaars

5 maanden geleden

Macaroni

5 maanden geleden

Salade en appels als avond eten🙈🙈

5 maanden geleden

Zoete puntpaprika uit de oven met een vulling van gehakt, bosui, kidneybonen, mais en geraspte kaas.

5 maanden geleden

Reactie op Nowie1996

Ik ga precies niks warm eten. Ik zit nu ijs te eten. Ben zo misselijk🤢. Vo ...
verschrikkelijk 🙈 m’n moeder was net zalm aan het maken en die geur🤢

5 maanden geleden

Reactie op YK2003

verschrikkelijk 🙈 m’n moeder was net zalm aan het maken en die geur🤢
Was ook echt even zwaar😭😂 gelukkig heeft m’n zoontje zn hele bordje opgegeten dus het was het kokhalzen waard😂

5 maanden geleden

Verspakket Mexicaanse buritto's 😋

5 maanden geleden

Reactie op Nowie1996

Was ook echt even zwaar😭😂 gelukkig heeft m’n zoontje zn hele bordje opgeg ...
hahaha gelukkig, toch niet voor niets geweest

5 maanden geleden

Ik krijg elke week hellofresh bezorgd. Super makkelijk. Ik hoef niet zelf te bedenken wat ik eet, ik hoef geen boodschappen te doen het is lekker en super gezond. Ik heb nog wel wat krotings codes als mensen het ook willen proberen. Krijg ik ook weer korting mee haha. Hello, je bent uitgenodigd om koken met HelloFresh te ontdekken. Krijg tot wel € 120 op je eerste 4 maaltijdboxen vol verse ingrediënten en lekkere recepten en ervaar het gemak. Gebruik de code HS-MXHMGWX0L. https://www.hellofresh.nl/pages/value-messaging-raf?c=HS-MXHMGWX0L&utm_campaign=referralinvite&utm_medium=nativeshare&utm_source=freebies&utm_invitername=Laura&utm_term=android_app&discount_comm_id=5fe80ab2-e665-42dd-9b70-0d1f3d621250