Ik merk dat ik echt met de dag meer inspiratieloos raak, ook omdat ik bijna nergens zin in heb. Daarom dacht ik, laten we delen wat we vanavond gaan eten! Misschien hebben we er iets aan. Ik kan niet aftrappen, want ik heb dus nog geen idee 😂😂
Ik ga precies niks warm eten. Ik zit nu ijs te eten. Ben zo misselijk🤢. Vo ...
Ik heb deze keer weinig eetlust maar niet misselijk maar bij de vorige zwangerschap stond ik elke dag kokhalzend te koken en at ik zelf brood en fruit 😂😂 het word beter!
Ik krijg elke week hellofresh bezorgd. Super makkelijk. Ik hoef niet zelf te bedenken wat ik eet, ik hoef geen boodschappen te doen het is lekker en super gezond. Ik heb nog wel wat krotings codes als mensen het ook willen proberen. Krijg ik ook weer korting mee haha.
Hello, je bent uitgenodigd om koken met HelloFresh te ontdekken. Krijg tot wel € 120 op je eerste 4 maaltijdboxen vol verse ingrediënten en lekkere recepten en ervaar het gemak. Gebruik de code HS-MXHMGWX0L. https://www.hellofresh.nl/pages/value-messaging-raf?c=HS-MXHMGWX0L&utm_campaign=referralinvite&utm_medium=nativeshare&utm_source=freebies&utm_invitername=Laura&utm_term=android_app&discount_comm_id=5fe80ab2-e665-42dd-9b70-0d1f3d621250