252 Reacties

5 maanden geleden

Lekker vette vis 鉂わ笍

5 maanden geleden

We gaan vanavond uiteten bij een Italiaan, ben benieuwd wat ik (behalve pizza鈥檚) mag/kan nemen 馃槀

5 maanden geleden

Dahl 馃い met falafel balletjes, naanbrood en rijst 馃崥

5 maanden geleden

Wij hadden een lekkere gevulde maaltijdsalade zelf gemaakt, ik heb ook bijna nergens zin in en merk dat koud eten of zurige dingen (van alles met tomaten) mij dus wel smaken

5 maanden geleden

Vega kofta (redefine meat "lamb" is echt toooop) met rijst en tzatziki. Ging er bij iedereen goed in, ook wel eens fijn 馃槀

5 maanden geleden

Pastasalade (met veel groente, mozzarella, augurkjes) en een tomatensoepje.

5 maanden geleden

Reactie op stelk

Pastasalade (met veel groente, mozzarella, augurkjes) en een tomatensoepje. ...
Ik hou helemaal niet van augurkjes, maar dit klinkt ineens heel lekker 馃槀

5 maanden geleden

Rijsttafel! Vriend was jarig, dus zn Ouders komen eten. 脡n we gaan het vanavond vertellen! Z贸 spannend 馃檲

5 maanden geleden

Reactie op 19achtentachtig

Rijsttafel! Vriend was jarig, dus zn Ouders komen eten. 脡n we gaan het vana ...
Lekker 馃い en leuk! Veel plezier

5 maanden geleden

Ik heb tajine gemaakt met kalfsvlees, groenten, pruimen etc 馃い

5 maanden geleden

Vanavond eten we gepofte zoete aardappel met romige kippendij (spinazie, zongedroogde tomaatjes etc etc.)

5 maanden geleden

Reactie op MarlyG

Ik hou helemaal niet van augurkjes, maar dit klinkt ineens heel lekker 馃槀
馃榿馃き het leuke aan pastasalade is dat je echt alles erin kunt gooien wat je wilt...ik maak vaak extra veel zodat ik er nog een paar dagen van kan lunchen!

5 maanden geleden

Reactie op stelk

馃榿馃き het leuke aan pastasalade is dat je echt alles erin kunt gooien wat je ...
Ik heb echt nog nooit pastasalade zonder tonijn gegeten dus ben bang dat alles tegenvalt 馃槀馃槀

5 maanden geleden

Reactie op Saarrr93

Ik heb echt nog nooit pastasalade zonder tonijn gegeten dus ben bang dat al ...
Ik maak pasta salade met ijsberg sla, penne, pesto, tomaatjes, mozzarella, en kips kipfrietjes of spiesjes (stokje er uit 馃槀) en dan in stukjes. Echt HEMELS. Iedereen vraagt altijd wanneer ik dat wil maken en of ze mee mogen eten weer 馃槀

5 maanden geleden

Gourmet vanavond! Enkel vlees en vis en augurken 馃槀

5 maanden geleden

Manlief is uiteten dus lekker simpel gehouden.

5 maanden geleden

We hebben patat gehaald. Kan ik echt elke dag wel eten nu

5 maanden geleden

Tomatengroentensoep met lekker donker volkoren stokbrood馃槉 lekker makkelijk op zondag.

5 maanden geleden

Maggi basis voor tomatensoep (Glazen pot) en dan het minestronerecept volgen...pasta en Italiaanse roerbakgroente erin koken en je hebt een maaltijdsoep! Lekker met een beetje kaas :)

5 maanden geleden

Vandaag pasta met spinazie, cherrytomaten, smac, pesto, creme fraishe en mozzarella 馃槏