113 Reacties

3 dagen geleden

Reactie op svs15

Zelfgemaakte chocolade mousse🤤😁
Mag ik vragen hoezo je die niet nu kan maken? 😊

3 dagen geleden

Een broodje carpaccio!! Met mijn man afgesproken dat hij in de kraamweek naar de broodzaak rijdt zodat ik een heeeeerlijk broodje kan eten 😍🥰

3 dagen geleden

Oeh broodje carpaccio

3 dagen geleden

Sushi, thuisbezorgd in het ziekenhuis hahaha

3 dagen geleden

Reactie op Sandyvg

Mag ik vragen hoezo je die niet nu kan maken? 😊
Dit is meestal van rauwe eieren gemaakt al zijn er veel recepten zonder rauwe eieren.

3 dagen geleden

Reactie op Pinguinlover

Sushi, thuisbezorgd in het ziekenhuis hahaha
Kan dat!?

3 dagen geleden

Broodje rosbief. Droge worsrt.

3 dagen geleden

Broodje rookvlees Over het algemeen eet ik vegetarisch maar dit is echt iets waar ik naar verlang 🙈 En natuurlijk gewoon weer lekker chocolade en een koekje of chips etc kunnen eten.. ivm zwangerschapdiabetes kan dat nu niet, althans het kan wel maar liever niet. De kaas en cashewnoten komen m'n neus nog net niet uit.

3 dagen geleden

Ik mis toch wel echt rauwe vis en sushi. Eens kijken of datna de bevalling nog steeds zo is!

3 dagen geleden

Ik heb al met mijn man afgesproken dat we, zodra ik thuis ben uit het ziekenhuis, een giga schaal sushi gaan bestellen samen! Kijk ik heeeeeel erg naar uit haha. En weer eens een lekker borrelplankje met alle soorten kaas die ik wil en droge worst!😋

3 dagen geleden

Een lekker broodje met rosbief en waar ik ook enorm zin in heb is vitello tonnato… Oja en weer lekker een salade maken met tonijn 🙈

3 dagen geleden

Filet american Biefstuk Carpaccio Tiramisu Wit, droog wijntje 🫶🏼

3 dagen geleden

Biefstuk & een wijntje

3 dagen geleden

Biefstuk van Loetje, carpaccio en rode wijn 😍😍

3 dagen geleden

Garnalen!!! En een glas rode wijn, biefstuk en een broodje gerookte zalm 🥹. En zoveel meer nog haha

3 dagen geleden

Pizza tonijn, sushi en een wijntje. Ook hier, zo goed als vegetarisch maar hier wel weer heeeel veel zin in

VRIEND

3 dagen geleden

Sushi en dan vooral shashimi Een dikke rib eye met chimchurrie Een mooi glas chardonnay Dit zijn de dingen waar ik mij het meeste op verheug ❤️

3 dagen geleden

Broodje carpaccio van een lokale zaak bij ons. Ik proef hem al bijna!

3 dagen geleden

Sushi 200% haha Garnalen Tonijn Gerookts Zalm Lekker stukje rood vlees Carpaccio Lekkere dorade van de bbq

3 dagen geleden

Serranoham Gerookte zalm Filet americain Biefstuk Garnalen Haring Kan niet wachten 😋 Nog even geen wijn want ik wil borstvoeding geven. Maar ook dat komt wel weer 🙂