113 Reacties
3 dagen geleden
Reactie op CVH2020
Dit is meestal van rauwe eieren gemaakt al zijn er veel recepten zonder rau ...
Ons recept (zoals oma die vroeger al maakte) is gewoon het lekkerst met rauwe eieren, ipv vervangers. We gebruiken altijd de eitjes van onze eigen kippen en pasteuriseren die nog, maar voelt gewoon beter om nu niet te eten. Echter maken we dit ook alleen met kerst, maar zoooveel zin in! 😍
3 dagen geleden
Carpaccio, rosbief, ossenworst, gerookte zalm, filet en eigenlijk alles wat rauw is 🤣🤣
3 dagen geleden
Haha, na de bevalling van de oudste kregen we in het ziekenhuis beschuit met muisjes en daarna de restjes van wat er nog over was aan avondeten (was na de etenstijd). Ik kreeg vegetarische kibbeling. Was heerlijk! Na een zware bevalling is álles lekker.
Maar ik kan er wel weer naar uitkijken dat ik droge worst, salami etc mag.
3 dagen geleden
Reactie op Sandyvg
Ja echt, dan is het ijzer weer helemaal top 😂
Haha echt he! En sowuso sushi en garnalen etc komen ook wel maar merkte na de vorige bevalling ook ik was spierwit had veel bloedverlies 5 dagen aan het bevallen geweest ik had echt mega behoefte aan rood vlees haha
3 dagen geleden
Reactie op Nobeltje
Hahah in wilde na mijn eerste bevalling: sushi, wijn, rood vlees!
Toen was ...
Haha hier ook. Riep heel hard dat ik na de bevalling als eerste sushi ging bestellen, maar daar had ik helemaal geen trek in. Wel in fruit en ovenschotels en soep met veel groenten 😭
Dus.. ik heb nu heel veel trek in biefstuk van Loetje, sushi en een glas wijn, maar waarschijnlijk over 7 weken niet meer 🤣