113 Reacties

3 dagen geleden

Ik dacht ook na de geboorte van mijn dochter een broodje gerookte zalm te willen eten, maar de eerste week had ik daar totaal geen zin in 😆

3 dagen geleden

Pasta carbonara!

3 dagen geleden

Sushi met zalm😍 heel veel

3 dagen geleden

Reactie op SharR86

Pasta carbonara!
Dit was ik helemaal vergeten 😱

3 dagen geleden

Garnalen en een goed glas wijn ✨

3 dagen geleden

Broodje filet americain Biefstuk Gerookte zalm Fuet worstjes

3 dagen geleden

Biefstuk en carpaccio

3 dagen geleden

Reactie op CVH2020

Dit is meestal van rauwe eieren gemaakt al zijn er veel recepten zonder rau ...
Ons recept (zoals oma die vroeger al maakte) is gewoon het lekkerst met rauwe eieren, ipv vervangers. We gebruiken altijd de eitjes van onze eigen kippen en pasteuriseren die nog, maar voelt gewoon beter om nu niet te eten. Echter maken we dit ook alleen met kerst, maar zoooveel zin in! 😍

3 dagen geleden

Oh boy... in het ziekenhuis gelijk een pistolet filet american met ei en ui en sla.. en thuis veel carpaccio en in de kraanwerk komt mijn vader een hele goede biefstuk /rib eye voor mij bakken nomm ff ijzer weer aanvullen haha

3 dagen geleden

Carpaccio, rosbief, ossenworst, gerookte zalm, filet en eigenlijk alles wat rauw is 🤣🤣

3 dagen geleden

Haha, na de bevalling van de oudste kregen we in het ziekenhuis beschuit met muisjes en daarna de restjes van wat er nog over was aan avondeten (was na de etenstijd). Ik kreeg vegetarische kibbeling. Was heerlijk! Na een zware bevalling is álles lekker. Maar ik kan er wel weer naar uitkijken dat ik droge worst, salami etc mag.

3 dagen geleden

Reactie op mandy1702

Oh boy... in het ziekenhuis gelijk een pistolet filet american met ei en ui ...
Ja echt, dan is het ijzer weer helemaal top 😂

3 dagen geleden

Reactie op Sandyvg

Ja echt, dan is het ijzer weer helemaal top 😂
Haha echt he! En sowuso sushi en garnalen etc komen ook wel maar merkte na de vorige bevalling ook ik was spierwit had veel bloedverlies 5 dagen aan het bevallen geweest ik had echt mega behoefte aan rood vlees haha

3 dagen geleden

Filet American Tuna melt Makreel Aftellen 🤤

3 dagen geleden

Reactie op Nobeltje

Hahah in wilde na mijn eerste bevalling: sushi, wijn, rood vlees! Toen was ...
Haha hier ook. Riep heel hard dat ik na de bevalling als eerste sushi ging bestellen, maar daar had ik helemaal geen trek in. Wel in fruit en ovenschotels en soep met veel groenten 😭 Dus.. ik heb nu heel veel trek in biefstuk van Loetje, sushi en een glas wijn, maar waarschijnlijk over 7 weken niet meer 🤣

3 dagen geleden

Biefstuk, rode wijn en tonijnsalade staan momenteel op mijn lijstje!

3 dagen geleden

Calamari 🤤

3 dagen geleden

Biefstuk! 🤤

3 dagen geleden

Steak tartare met een glaasje rood 🤤

3 dagen geleden

Chocolade pepernoten, hazelnoot karamelslof vd bakker, gevuld speculaas, m&m met pinda en croissant ham kaas. Maar dar heeft meer met de diabetes te maken😅