115 Reacties

3 dagen geleden

Tiramisu, sushi en stiekem hoop ik op een espresso martini deze kerst😋

3 dagen geleden

Gerookte zalm 😀

3 dagen geleden

Carpaccio, filet americain, tartaar, sushi, tonijnsalade, medium rare steak 🤤

3 dagen geleden

Ik hoop dat ik al bevallen ben met oud en nieuw (22dec uitgerekend). Want ik kijk echt uit naar een goed glas champagne met koude visschotel en toastjes😍

3 dagen geleden

Reactie op cocos

Ik hoop dat ik al bevallen ben met oud en nieuw (22dec uitgerekend). Want ...
Jaaaa dit, toastjes met gerookte zalm en dille en roomkaas. Also, kaasfondue!

3 dagen geleden

Ik heb zwamgerschaps diabetes dus dat is nu ondertussen wel een lang lijstje geworden 🤣🤣 Martino deluxe Redbull Cocacola Sushi Tempura Ijskoffie Pannenkoek spek stroop Pannenkoek basterdsuiker Chocolate chip cookies Gallet wafels Kapsalon Maccie Leonidas bonbons Broodje nutella Witte boterham boter vruchtenhagel Kibbeling Loempias Frikandelbroodje Hamkaas croissantje Chocolade croissantje Oliebollen Pizza Soesjes Krentenbol met kaas Poffertjes Bolus

3 dagen geleden

Reactie op laurajohn

Ik heb zwamgerschaps diabetes dus dat is nu ondertussen wel een lang lijstj ...
Krijg honger hiervan 😂

3 dagen geleden

Stokbroodje met rosbief/filet american/ossenworst - sushi met alles wat ik tijdens de zwangerschap niet mocht 😂 -hopelijk met kerst een speciaal biertje of een zoet wit wijntje 😍 -een ijskoude Red Bull -gerookte zalm gewoon zo uit het vuistje hahaha 😂 - medium rare biefstuk 🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤

3 dagen geleden

Ik wilde echt super veel eten na mijn eerste bevalling alleen was dit in corona tijd en mocht mijn man het ziekenhuis niet uit en was het restaurant gesloten. Eindstand zat ik daar met een broodje jam... ze hadden het avond eten al weggegooid en juist daar had ik zin in. En boos dat ik was🤣 ik laat het nu dus maar op met af komen

3 dagen geleden

Zalm tobiko’s 😍 (sushi) Broodje rosbief of rookvlees Heeeerlijk! Of zo’n broodje zalm van de Bakker Bart en dan met alleen boter en zalm 🤤

3 dagen geleden

Kaasfondue dat wil ik de eerste week echt gelijk eten.

3 dagen geleden

Reactie op Saarrr93

Krijg honger hiervan 😂
Ooo heerlijk. Hier zelfde, ook zwangerschaps diabetes. Krijg er gewoon zin in :)

3 dagen geleden

Pistolet met biefstukworst en heksenkaas 🤤

3 dagen geleden

Reactie op Mees30

Kaasfondue dat wil ik de eerste week echt gelijk eten.
Waarom kan dit nu niet?

3 dagen geleden

Sushi Broodje gerookte zalm Glas rode wijn Carpaccio 🥳🤤

3 dagen geleden

Sushi, carpaccio en broodje salami 🤤

3 dagen geleden

Oh en biefstuk 🤤

3 dagen geleden

Kaasfondue met een glas rode wijn!!

3 dagen geleden

Reactie op Saarrr93

Waarom kan dit nu niet?
Zit alcohol in... ook voedingscentrum en verloskundige raden het af. Want over het verdampen klopt niet helemaal. En de kaasfondue zonder alcohol vind ik echt niet lekker. Dus dan maar netjes wachten.

3 dagen geleden

Tonijn, garnalen, sushi, pasta, pizza, chips, glaasje wijn, pepernoten met chocolade. Helaas door zwangerschapsdiabetes heb ik een vrij streng dieet. Waardoor ik bijna niks kan eten waar ik zin in heb.