115 Reacties

3 dagen geleden

Reactie op Mees30

Zit alcohol in... ook voedingscentrum en verloskundige raden het af. Want o ...
Heerlijk kaasfondue 😍

3 dagen geleden

Sushi, biefstuk, rosbief

3 dagen geleden

Een goed glas rode wijn 😍

3 dagen geleden

Broodje carpaccio, knoflook garnalen, tonijnsalade … fuet worst ook. Lekker alles door elkaar heen!🤣

2 dagen geleden

Sushi! En droge worst van de zuivelhoeve. Kijk hier al maaaaanden naar uit haha

2 dagen geleden

Heel veel tonijn en zalm 😀

2 dagen geleden

Sushi met rauwe vis!!!!!

2 dagen geleden

Een ijs ijs ijs koud blikje redbull met ijs er ook nog in. Samen met heerlijke scampi’s uit olie heet piri piri oeffff ik mis dit

2 dagen geleden

Mijn man gaat Djerbiaanse rijst voor me maken. Zó lekker!!! Maar ik ga ook voor américain preparé. Ook voor kerst ga ik mn mond vol proppen met zalm en al het andere zonder op te hoeven letten !!

2 dagen geleden

-Zon grote vieze blik monsterenergy🤣 - sushi met alle rauwe producten die je maar kan bedenken - broodje haring met uitjes Heb m'n wensenlijstje al doorgegeven aan mijn man😅

2 dagen geleden

Reactie op LAC26

-Zon grote vieze blik monsterenergy🤣 - sushi met alle rauwe producten die ...
Ohhh lekker, monster 🤤🤤

2 dagen geleden

Broodje carpaccio! 😍😍😍😍

2 dagen geleden

Reactie op BlackFairy

Ohhh lekker, monster 🤤🤤
Ja kijk daar zoooo erg naar uit😅 Ik neem een blikje mee in m'n koffer naar het ziekenhuis.

2 dagen geleden

Alles wat je maar kan bedenken wat niet mocht… CARPACCIO, zalm, filet American, sushi kan niet wachten

2 dagen geleden

Reactie op LAC26

Ja kijk daar zoooo erg naar uit😅 Ik neem een blikje mee in m'n koffer naar ...
Same! Alleen denk niet dat hij koud gehouden kan worden in het zh. Dat vind ik wel heel jammer 😫. Heb het liefst ijskoud

2 dagen geleden

Reactie op Mo199924

Alles wat je maar kan bedenken wat niet mocht… CARPACCIO, zalm, filet Ameri ...
Hahaha precies dit! Ik heb gezegd ik ga een week lang rauw eten 😂

2 dagen geleden

Serranoham rolletjes van de AH 😍 Homemade pasta carbonara Fuetworstjes Kaasjes Een wijntje/speciaalbiertje Maar eigenlijk, ik mis niet perse deze dingen specifiek, maar vooral het echt weer overal uit kunnen kiezen. Met name met borrelhapjes of uiteten, dat is wat ik mis 🙈🫠

2 dagen geleden

Doe mij maar een Hele zijde zalm Carpaccio als tussengerecht Een tournedos als hoofdgerecht Beetje rosbief on the side Dan krijgen we nog de americain afdeling Oja en dan nog tot slot iets als ijs met amaretto 😏😂

2 dagen geleden

Reactie op ChristinaLCM

Doe mij maar een Hele zijde zalm Carpaccio als tussengerecht Een tournedo ...
Ik zou een menu laten creëren en ophangen met dat wil ik 😂

2 dagen geleden

Ik heb alvast afgesproken met mijn man dat hij de eerste week, vanaf na de bevalling, mij van volgende gerechten voorziet: -Spaghetti bolognaise (gaat nu niet door zwangerschapsdiabetes) -broodje martino /filet americain -broodje rosbief - ossenhaas, rosé gebakken -broodje tonijn -gerookte zalm wrap -scampi's in knoflookolie - broodje krabsalade - spiegelei