19 Reacties

één maand geleden

Ik heb het badje twee keer gebruikt in de kraamweek. Daarna heeft mijn man de kleine iedere keer mee genomen onder de douche (wel voorzichtig natuurlijk). En wat later ging hij gewoon in ons eigen bad. Maar dat is voor iedereen natuurlijk verschillend.

één maand geleden

Wij hebben geen gewoon bad. En hebben de Luma Badset gekocht bij de eerste. Die gaan we nu gewoon weer gebruiken

één maand geleden

Reactie op iesabella

Ik heb het badje twee keer gebruikt in de kraamweek. Daarna heeft mijn man ...
Ja in hoor dus wel vaker dat het hoge baby badje maar een paar keer gebruikt word😅 en gewoon mee in bad of onder de douche,

één maand geleden

Reactie op kirstensuzanne

Ja in hoor dus wel vaker dat het hoge baby badje maar een paar keer gebruik ...
Wij hebben het bad heel veel gebruikt. Hij vond het heel fijn ook bij krampjes. Hij ging ook al snel mee onder de douche hoor, maar badje toch veel gebruikt. Zeker tot 6 maanden

één maand geleden

Reactie op M_1986

Wij hebben het bad heel veel gebruikt. Hij vond het heel fijn ook bij kramp ...
Ja het is natuurlijk sowieso wel handig als je even alleen de kleine wilt doen dat het op een fijne hoogte is. Een gewoon bad is natuurlijk hartstikke laag

één maand geleden

Ik heb het stokke flexibad gehaald. Kan gewoon op de tafel/aanrecht omdat ik geen/weinig plek heb voor grote standaard

één maand geleden

Wij hebben gewoon een basis bad op poten van de prenatal. Denk dat die fijn is. Kan bij ons in de inloop douche staan.

één maand geleden

Eerst babybadje op hoogte en dan vanaf ze kon zitten grote blauwe gesloten wasmand/ badkuipje van de Ikea. Waar ik anti slip bloemen heb in gekleefd. ( In bad). Dan moet je niet altijd een heel bad laten vollopen. Al lijkt mij een opvouwbaar badje van stokke ook wel echt handig. Mijn zus heeft dit.

één maand geleden

Wij hebben een goedkoper baby bad met badstandaard. De ene keer stond het badje in de standaard en de andere keer zette ik het badje los in bad zonder standaard. Moet zeggen dat we dat laatste heel lang hebben gedaan en dan met een verkleiner in het badje waardoor hij ook zelf heel stevig lag. We hebben alleen net een aantal weken het bad eruit gesloopt dus bij de 2e zou het standaard wel meer gebruikt gaan worden en anders het badje gewoon op de grond in de douchecabine. Ik vond de afwisseling wel erg fijn. En inderdaad hij is uiteindelijk ook veel mee onder de douche geweest.

één maand geleden

Wij hebben de luma badset. Hebben ook een gewoon bad, maar is toch wel fijn als je je kleintje op ‘hoogte’ kunt wassen.

één maand geleden

Wij hebben een hoog badje met combi commode. Dus met zo'n aankleedkussen dat je er als het ware van af kan flippen en op het badje kan vastmaken. Leek me wel handig zodat we straks niet met een natte baby door een koud huis heen moeten om haar vervolgens in haar eigen kamertje pas goed af te drogen en aan te kleden

één maand geleden

Wij hebben deze gekocht!

één maand geleden

Wij hebben een badje te leen. Bij de eerste ook. Hij heeft er welgeteld 2 keer in gelegen. Daarna gewoon mee onder de douche of mee in bad.

één maand geleden

Ik heb het badje van twistshake! Kan op een standaard, maar ook makkelijk worden ingeklapt waardoor hij weinig ruimte inneemt en je hem ook makkelijk mee kan nemen naar bijvoorbeeld opa & oma. Ik vind hem super! https://twistshake.com/nl/p/luxury-bath-kit

één maand geleden

Wij hebben flexibadje van stokke. Gekocht ivm beperkte ruimte in ons vorige huis. Maar het badje zelf gebruiken we al heel lang voor onze (nu) 2 jarige dochter. We zetten hem in de tuin bij mooi weer. Of toen ze klein was op aanrecht boven de wasbak. En standaard staat hij onder de douche zodat we hem vullen. Zij erin speelt en wij daaarna er zelf naast douchen. Ideaal! De standaard alleen gebruikt tijdens kraamweek….

één maand geleden

Ook wij hebben een opvouwbaar badje van Stokke! We hebben een kleine badkamer en deze past op een standaard goed in onze douche, zodat je er nog met z'n tweetjes naast kunt staan 😊. De standaard heb ik tweedehands via Marktplaats, scheelde al gauw de helft - vond de nieuwprijs erg hoog. Gericht zoeken loont soms echt!

één maand geleden

Onze dochter van 1,5 vindt het nog steeds heerlijk om in dat badje te gaan! Wij hebben er een op poten, zelf vind ik dat fijn, die zetten we dan gewoon onder de douche. Een gewoon bad hebben wij niet. Het inzetje voor in dit badje hebben wij uiteindelijk nooit gebruikt.

één maand geleden

Ik heb een bad van marktplaats gehaald met poten. De eerste paar weken waren die poten wel fijn. Daarna zijn we verhuisd naar een huis met een bad. Het badje staat nu in het bad. Hij is 2,5 en maakt er nog steeds regelmatig gebruik van. Douchen vraagt toch wat meer begeleiding. Kind in bad en ik kan ondertussen tandenpoetsen, aankleden, zelf douchen. En dat badje is in een minuut vol, grote bad moet veel meer water in.

één maand geleden

Wij hebben het badje 1 keer gebruikt. Dochter vond het niet zo fijn. Hebben na die eerste keer altijd met haar gedoucht. Denk dat we het ook zo doen met de volgende.