29 Reacties

één maand geleden

Reactie op MandyK13

Voor de mensen die het niet weken en leuk vinden misschien, bij goud echo ...
Ik las het idd😁 ik heb maandag al echo gehad en krijgen as maandaag weer een. Drie vind ik teveel hahahah

één maand geleden

Reactie op Dylana1407

Ik las het idd😁 ik heb maandag al echo gehad en krijgen as maandaag weer e ...
Jaa snap ik, Ik heb vanmiddag een 3d echo met mijn partner en morgen ook een geboekt op de beurs als verrassing voor mijn moeder😊 daarna 18 oktober pas weer echo

één maand geleden

Ik wilde er graag staan als standhouder, maar door de (tweeling) zwangerschap is dit niet haalbaar. Toen dacht ik; ik ga als bezoeker, maar kan inmiddels echt geen beurs meer aflopen 🤣😭. Heel veel plezier iedereen!

één maand geleden

Reactie op MandyK13

Voor de mensen die het niet weken en leuk vinden misschien, bij goud echo ...
Bedankt voor de tip trouwens! Gisteren mijn zusje kunnen verrassen met een echo. En weer fijne beelden gezien van mijn meissie. Je krijgt nadien wat losse foto’s mee en een usb stick met daarop de foto’s en filmpjes. Top!

één maand geleden

Ik ben vandaag geweest! Heb een fotoshoot laten doen en ook nog wel echt leuke dingen gekocht. Dus vondt het ook echt wel leuk

één maand geleden

Goedenavond, ik ben benieuwd naar de moeders die zijn geweest hoe jullie het vonden? Ik twijfel of ik toch nog kaartjes koop voor de beurs morgen

één maand geleden

Reactie op Vientj

Goedenavond, ik ben benieuwd naar de moeders die zijn geweest hoe jullie h ...
Jaaaa! Het is een hele leuke beurs, niet heel groot. Hegen flessen kunnen scoren met een mooie kortingen en heel veel mooie kinderkleding. Er waren alleen maar 4 foodtrucks waardoor de rijen echt absurd lang waren en wij dus ergens anders hebben gegeten na de beurs . Voor een keer, zeker leuk om heen te gaan!

één maand geleden

Ik vond het heel leuk. Ze hadden het echt leuk aangekleed de stands en de locatie was hiervoor super. Wij hebben bij Babyzus een speenkoord laten maken voor onze zoon. En heel veel leuke dingen gezien waar we nog naar willen kijken thuis. Zoals de naam in houte letters met dieren erop. De papa is er verliefd op ik denk dat we die ook gaan aanschaffen

één maand geleden

Ik ben vrijdag geweest en vond het een hele leuke beurs! Qua kleding zag je wel veel dezelfde prints bij diverse stands, maar ook zeker unieke kleding! En vrijdag viel de wachtrij bij de foodtrucks wel mee maar toen was het rustiger dan in het weekend. Ohja het was heel fijn om bij MyJalou een workshop te volgen over het gebruiken van een draagdoek, tip!!