11 Reacties
7 dagen geleden
Hier dacht ik ook laatst te vroeg te bevallen.. Maar had weeën door een blaasontsteking & de keren erna oefenweeeën
7 dagen geleden
Reactie op Amom
Blaasontsteking ben ik al op getest.. mischien oefenweeën dan 🤷♀️ ik heb ...
Ja vind het hier af en toe ook behoorlijk spannend. Ben nu wel 36 weken dus als ze komt dan is het zo. Maar t is idd af en toe even "schrikken"
7 dagen geleden
Geen indaling van de kleine? En mocht je echt twijfelen neem een warme douche en probeer echt even te ontspannen wordt het heftiger/krachtiger dan zou ik de verloskundige bellen
7 dagen geleden
Hallo! Dit heb ik 2 weken geleden ook gehad, toen was ik 32+5 weken. Mijn dochter is ook te vroeg geboren met 34+6 dus ik moest aan de weeenremmers en longrijpers. De weeen zette allemaal niet door en ben nu inmiddels 35 weken zwanger. Het helpt mij echt om het warm te houden bij mn rug en buik, en zodra het wegtrekt na 2 uur dan is het oké. Ze dachten bij mij ook aan indalingsweeen 🥰
7 dagen geleden
Reactie op Vaalezje
Hallo! Dit heb ik 2 weken geleden ook gehad, toen was ik 32+5 weken. Mijn d ...
Hoihoi, bedoel je dat je na deze klachten aan de weeën remmers en longrijpers moest (2 weken geleden)? Of was dat bij de zwangerschap van je dochter?
En jaa neem zo even lekker een warme douche 🥰
7 dagen geleden
Reactie op Amom
Hoihoi, bedoel je dat je na deze klachten aan de weeën remmers en longrijpe ...
Jaaa ik moest bij deze klachten aan de weeenremmers en longrijpers 2 weken geleden.. Maar het was dus loos alarm, ik had ook dezelfde “weeen” als die ik had bij mn dochter en aardig regelmatig maar ze gingen telkens na 1,5-2 uur weer weg.
6 dagen geleden
Hi,
Ik heb gezien dat je dit topic opnieuw hebt geopend. Om het overzichtelijk te houden op het forum zal ik daarom dit topic sluiten.
Liefs,
Eliza