60 Reacties
6 dagen geleden
Ik denk dat dit de kramp is die jij bedoelt! De menstruatie kramp. Bij mij begon de bevalling ook zo!
Zou alvast kijken of je ready bent haha!
Ik ben vorige week ook met 36 weken zwanger plots bevallen door krampjes
6 dagen geleden
Reactie op LeonieBostelaar24
Ik denk dat dit de kramp is die jij bedoelt! De menstruatie kramp. Bij mij ...
Ik heb steeds dat ik voel aankomen dat er een harde buik komt, vervolgens begint die pijn te doen in mijn onderbuik en onderrug. Na 60-90sec is die weer weg..
is dat wat jij ook had?
6 dagen geleden
Reactie op LeonieBostelaar24
Ik denk dat dit de kramp is die jij bedoelt! De menstruatie kramp. Bij mij ...
Het voelt indd wel en beerje alsof ik erg ongesteld moet worden
6 dagen geleden
Reactie op Vaalezje
Bellen! Dit klinkt wel als regelmatig, even overleggen wat je nu moet doen ...
Maar ik dacht altijd dat t dan dcht al hevig pijn hoorde te doen😅😅
6 dagen geleden
Reactie op SfeervolleKaketoe175317
Ik heb steeds dat ik voel aankomen dat er een harde buik komt, vervolgens b ...
Na 60 seconden is wel echt een wee zeggen ze! Ik heb het 2 weken geleden ook gehad regelmatig maar duurde 30 seconden en dat waren “gelukkig” indalingsweeen. Dus ik zou wel echt eventjes bellen, wellicht dat ze zegt wacht deze nacht af.
6 dagen geleden
Reactie op Vaalezje
Na 60 seconden is wel echt een wee zeggen ze! Ik heb het 2 weken geleden oo ...
O wat spannend🤣 ben wel voorbij de 37w dus zou opzich gewoon ‘kunnen’. Ik wacht nogg eventjes af, ben bang dat ik ze wakker bel voor niks🥹
6 dagen geleden
Reactie op Vaalezje
Zodra ze iedere 3 minuten komen wel bellen hè!! 😋
Jaa komt goed😅😅
6 dagen geleden
Reactie op Vaalezje
Hahaha! Ik heb tot 7 cm weinig gevoeld van weeën bij mijn vorige zwangersch ...
O meen je😅 weet je toevallig ook of je moet beginnen met timeren als je de harde buik voelt aankomen, of pas als je die krampen in je buik krijgt? Heb namelijk eerst harde buik en dan komt die pijn erbij
6 dagen geleden
Even douchen is een idee, oefenweeen zakken dan vaak af, echte weeën zetten dan vaak door. Ik had bij de eerste ook al 5 cm toen ze kwamen zonder dat ik echt heel erg veel pijn had. Had wel pijn, maar kon het handelen en ook nog praten
6 dagen geleden
Reactie op GetalenteerdeRoos756026
Even douchen is een idee, oefenweeen zakken dan vaak af, echte weeën zette ...
Heb ik indd even gedaan, ze worden wel minder pijnlijk maar zijn er wel. En in de douch is me buik continu hard
6 dagen geleden
Het is voor iedereen anders en de eerste weeën hoeven niet heel pijnlijk te zijn! Ik vond het tot 5 cm prima te handelen en kon nog gwn m'n dingen doen (thuis). K was bij de eerste (achteraf) ook te laat en ging met 7 cm ontsluiting nog in de auto naar t ziekenhuis. Niet om je bang te maken hoor haha, maar zou het wel even laten checken alvast als het zo regelmatig komt! 👌
6 dagen geleden
Reactie op leo1234
Het is voor iedereen anders en de eerste weeën hoeven niet heel pijnlijk te ...
checken ze altijd je ontsluiting dan?
ik ben nou al 2 x op controle geweest in het ziekenhuis krijg geplande keizersnede maar ze willen niet checken op ontsluiting terwijl ik al dagen weeen heb om de 6 minuten.. val er mee in slaap en sta er mee op overdag zijn ze goed te doen ( ben dan ook altijd andere dingen aan het doen)
en het maakt je dan zo onzeker of het wat heeft gedaan.
3e kindje trouwens..
6 dagen geleden
Reactie op SfeervolleKaketoe175317
Maar ik dacht altijd dat t dan dcht al hevig pijn hoorde te doen😅😅
Ik wist pas dat het weeën waren nadat de verloskundige had bevestigd dat de bevalling was gestart..
Mijn vriend gaf aan dat ik moest timen en toen zat de frequentie al tussen de 2 en 3 minuten.
Ik heb niets gevoeld van de weeën. Irritant was het wel omdat ze maar bleven komen
6 dagen geleden
Reactie op M_1986
Ik wist pas dat het weeën waren nadat de verloskundige had bevestigd dat de ...
Ik betwijfel dus echt of het geen oefen/voorweeen zijn, vind t zo lastig.. heb er vanaf gisteravond uur of 10 al last van, af en toe komt t regelmatig maar af en toe ook onregelmatig.
Heb eventjes kunnen slapen vanaf 1 tot uur of half 4, maar ben gaan slapen met pijn dn wakker geworden met pijn. Ene keer wel iets pijnlijker dan de andere keer.. ik weet t niet, maar lijkt me niet dat oefenween zo lang aanhouden toch?
6 dagen geleden
Reactie op Mamavtwee
Als je een topic opent met zulke vragen moet je gewoon de verloskundige bel ...
dan moet een verloskundige wel willen checken op ontsluiting 🥲.
niet elke verloskundige of gynacoloog is hetzelfde.
ik wordt al dagen weggezet met nee zijn voor / indalings weeen terwijl ze om de 6 minuten komen en ik ze weg moet puffen.
zelf me 3e zwangerschap en de 3e keizersnede die er aankomt en bij de eerste braken de vliezen als eerst en 2e nergens last van gehad dus dat maakt je soms wel onzeker.