11 Reacties
2 maanden geleden
Hey ik ben 25 weken zwanger en mij zelfde hoor! Soms voel ik haar wel veel als ik op mijn zij lig maar gedurende dag op werk etc eigenlijk zelden. Ze is gewoon niet heel actief. Ook bij elke echo is ze altijd heel rustig. Maak je geen zorgen! Zoals je zelf zegt na 28 weken moet je het dagelijks om de twee uur voelen en dan zit het goed☺️
2 maanden geleden
Ik voel hem elke avond wel schoppen (wisselend in hoe lang en hoe actief), maar overdag nog niet zo vaak (23 +5). Toevallig vandaag een pretecho gedaan, en toen zagen wij hem schoppen tegen de placenta aan, maar daar voelde ik niks van. Mss is de kleine veel actiever dan dat jij voelt? Waar ligt jouw placenta?
2 maanden geleden
Hier een paar dagen geleden ook aantal dagen amper gevoeld en werd er toch ongerust van omdat kleine uk normaal wel vaak schopte, nu is hij weer erg actief( dinsdag 23 weken zwanger)
2 maanden geleden
Ja, zeker. Ik ben nu 23 weken zwanger en voel zelden/nauwelijks iets. Alleen als ik een tijdje heel rustig in bed lig en me heeeeeel erg concentreer om het te voelen. Op de echo’s en met een doppler is wel beweging waar te nemen bij de baby, maar het is ook geen hele drukke/actieve baby tot nu toe. Bij mij ligt de placenta voor en het is mijn eerste zwangerschap, dus het heeft waarschijnlijk ook daarmee te maken dat ik zo weinig voel
2 maanden geleden
Bedankt voor jullie antwoorden! Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben.
Mijn placenta ligt voor, dus dit speelt er ook zeker in mee.
Vandaag heb ik de kleine meid al een stuk meer gevoeld, alleen ze lijkt nu naar onderen te trappen i.p.v. tegen mijn buik. Misschien dat ik het daarom ook wat minder goed voel.
Al met al ben ik in elk geval een stuk meer gerustgesteld, dus dank voor jullie antwoorden 🤗
2 maanden geleden
Volgens mij is het heel persoonlijk vanaf wanneer de bewegingen sterker worden. Ik voel mijn zoontje vandaag minder sterk dan andere dagen. Ik weet dat dat kan komen omdat hij verschoven is of naar achteren trapt. Zolang de controles er goed uitzien en je toch regelmatig iets voelt is er vast niks aan de hand - en als je twijfelt gewoon je vk bellen, daar zijn ze voor! Mijn vk zei laatst nog "gekke vragen bestaan niet!" 😊