Zojuist wederom mijn verloskundige laten komen.
Afgelopen dagen voelde ik zo weinig beweging en dat baarde me mega grote zorgen. De vele dagen die zijn geweest schopt ze me en is ze zo lekker druk “vooral in de avond” maar afgelopen dagen miste k haar gewoon.. ook als ik een beweging probeerde uit te lokken geen reactie..
Een lichtelijke beweging waar je dan uren naar uitkijkt verlicht enigszins zorgen tot je het internet leest.
Als je het internet leest moet je gelijk aan de bel trekken bij verandering in bewegingspatroon maar iets houdt me dan tegen en ik wil dan niet mij als last voelen bij mijn verloskundige.
Ik heb gedurende mijn zwangerschap vaker de verloskundige gebeld in avonduren en ook 1x eerder thuis gezien om zorgen weg te nemen.
Heb een hele fijne die ook vanavond meteen is langsgekomen.
Thank God, alles wat goed. Hartje klopte goed en regelmatig 🙏
Mijn baby ligt schijnbaar nu helemaal over de lengte met haar rug naar mijn buik toe en dus daarom minder schopjes in mijn buik.
Toch gaf ze aan dat als k me nog zorgen komende dagen maak ze me doorverwijst, alleen al om mij een goed gevoel te geven wat ik heel erg waardeer maar waardoor mijn zorgen niet voor de volledige 100% zijn afgenomen.
Herkent iemand zich hierin? Deelt iemand deze zorgen met mij?
het lezen van lotgenoten hun verhalen helpt mij geeft vaak zoveel steun!
Geen man aan dit front dus k schrijf graag mijn emotie van mij af op dit forum.
Bedankt voor t lezen allemaal
x